huisdier voor in je studio!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
haha, ik heb ook twee katten rondlopen.. Laatst een keer te laat doorgegaan en toen in slaap gevallen vlak bij de muzieksetup. Om vier uur 's nachts begint spontaan een acid track te spelen (behoorlijk hard).. Bleek dat die kat op de 'play' toets van mijn RS gestaan te hebben! aaarrggg...

Arv

wat zijn sea monkeys? ik snap het niet helemaal :P
zijn het een soort van garnalen die je koopt in een eitje??
tell me dj41....tell me :D

hpim5138.JPG

Bliep, jij hebt echt de meest brute katten foto's :D

Maar ik vind het wel suf dat dieren en planten tegenwoordig als gadgets worden verkocht. Op inkoopacties.net staan ook van die vage dingen altijd.

"Dankzij nieuwe computertechnieken en ultra pure niet giftige chemicali?n worden twee keer zoveel Sea-Monkeys te gelijk geboren en groeien ze groter en leven ze langer dan ooit. Een precies mengsel van magische kristallen en Sea-Monkeys eitjes zijn in de envelopjes van iedere Sea-Monkeys kit te vinden. Wanneer je deze met water vermengd zullen de eitjes uitkomen. Daarom kan iedereen geweldige resultaten bereiken zonder enige kennis van scheikunde of biologie. Door simpelweg de makkelijke instructies te volgen cre?er je Instant Life®. "

Van dit soort teksten krijg ik toch een beetje een naar gevoel...Geloof ook dat die sea monkeys niet onomstreden zijn, heb er een tijdje terug iets over gezien op tv, maar waarom weet ik niet precies meer...

heb ooit seamonkeys gehad... ze zijn nooit uitgekomen

die van amos (nicolas cage), uit de film amos en andrew trouwens ook niet :D

allergisch? geen zin om de haren uit je synth te plukken?

Aibo!

sony_ers7.jpg

de robot-hond van sony ^^

ik denk dat vissen nog het best zijn, maar katten kunnen ook niet zoveel kwaad. Een mens heeft ook haar, dat ook wel eens uitvalt, dus...

maar katten hebben een rare feeling van waar ze op mogen lopen en waar niet. Mijn kat loopt nooit over mijn keyboard (muziek en pc), kruipt nooit op mijn pickups of platenbakken of op mijn mengtafels, wel op mijn kasten, tv, flightcases en alles wat geen kwaad kan.

honden zouden alles vernielen in hun bruutheid (zelf een poedel of een maltezerke) en maken veel lawaai, wat funest is voor studio's

Origineel geplaatst door waxx

honden zouden alles vernielen in hun bruutheid (zelf een poedel of een maltezerke) en maken veel lawaai, wat funest is voor studio's

Met een aibo valt dat vast mee!

Oh en met mijn grote munsterlander (+\- 60cm schouderhoogte denk ik) valt het ook hard mee hoor. Die heeft misschien een keer een leeg glas stukgemept met z'n staart, maar tegenwoordig houdt 'ie z'n staart laag als 'ie langs de tafel loopt :)

Ik heb vissen, alleen staan ze niet in de studio. Daar is het te koud voor ze.

Ik heb ook een poes rond lopen in mijn kamer/studiotje en ze springt overal op behalve mijn apperatuur (gelukkig).
En opzich heb ik geen probleem met katteharen.

Mijn grootste ergenis is stof... Vooral op zwart.. word er helemaal gek van.

Hmmmm,

kan iemand zich die Southpark aflevering (The Simpsons Already Did It) herinneren die ging over de Sea-Monkeys? Klassieker ;)

Bij Southpark heetten ze dan wel de 'Amazing Sea People' (tm) oid, maar goed.

-diskonext

Origineel geplaatst door diskonext
Hmmmm,

kan iemand zich die Southpark aflevering (The Simpsons Already Did It) herinneren die ging over de Sea-Monkeys? Klassieker ;)

Bij Southpark heetten ze dan wel de 'Amazing Sea People' (tm) oid, maar goed.

-diskonext

staat me wat van bij...

etaoin en blieper; die katten van jullie:halleluja :luv:

Mijn katten mogen alles, behalve kopjes geven aan het TFT scherm en lopen over mijn PC toetsenbord en mijn SI-24.
Helaas willen ze graag over het MIDI keyboard lopen, en geven allerlei CC's af door over knoppen te lopen, en mogen graag op de toetsen blijven staan :)

Zelfs op de toetsen van mijn orgel bleven ze staan; ondanks alle herrie die er uit kwam.

En het ergste van alles; het is altijd a-muzikaal wat ze spelen!

Er lopen er hier twee rond. Die hierboven staat is de jongste en die doet niks, maar we hebben ook een oudere en die is (zoals het katten betaamd) bijzonder eigenwijs. Dus inderdaad ook lopen over m'n master keyboard, krabben aan het gaas van de subwoofer, knagen op kabels, en de favoriet: op de DDX3216 staan (bewegende faders vangen).

Zie ook:

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=23378
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=4685
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=30641

Ik bespeur een meer-dan-toevallige correlatie tussen "kat" en "studio".
Vergelijk bijv. maar eens de zoekparameters "kat studio" (27 resultaten), "hond studio" (9 resultaten) en "leguaan studio" (0 resultaten) danwel "vogelspin studio" (0 resultaten).
Aan de andere kant: "mug studio" heeft wél 2 resultaten.

Hoe komt dat, eigenlijk?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back