DSF lid van de week!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Bericht door een moderator:
Negatieve vermeldingen verwijderd.
... daar is deze thread dus in ieder geval niét voor.

ik nomineer hierbij alle leden. behalve mezelf dan natuurlijk

zonder leden geen forum, en zonder zoveel leden als dit forum heeft, niet zo'n levendig forum als dit.

:)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door gemmetje
ik nomineer hierbij alle leden. behalve mezelf dan natuurlijk
:)

In dat geval nomineer ik mezelf. Dan doet iedereen tenminste mee ;)

deze week is het geworden:

KOEDIMAN !!!!

vanwege zijn opmerking tegen nokey, dat die inpakken waarschijnlijk wel het leukste zou vinden van verhuizen.
nokey schoot og even in de stress, ik had 'm zelf ook niet meteen door, maar de grap was goed.

gefeliciteerd koediman. de wisselbeker kan je ophalen bij kenny en de bijbehorende prijs (u heeft gewonnen: een zoom rfx2000 voor slechts 150 euro!!! graag contant afrekenen) bij mij.

HEE!!! wat een ontzettende eer!!! ... niet verwacht toch gekregen!!!

mag ik bij deze eenieder die me heeft geholpen deze prijs te winnen bedanken??!!!
ten eerste natuurlijk Agwad m'n producer, m'n executive-producer Theo, m'n management (ROFA, Rip Off For All), m'n publisher (Bruine Ster publishing), Jennie m'n promotor (en haar secretaresse), platenmaatschappij ISIS, de engineers en de tape-ops (goeie koffie jongens!) van Cheese 'n' Clogs Studio's (+ de kok aldaar... nog nooit zo lekker chicken massala gegeten!!!)
en natuurlijk boven alles... god, m'n vader en m'n moeder voor het op de wereld zetten van dit fantastische talent!

ik zal de wisselbeker met zorg koesteren... ik weet niet wat kenny ermee uitgevoerd heeft maar ik hoop dat de champagne een beetje desinfecterend werkt (die vreemde sportvlekken die erop zaten zijn nou in elk geval verdwenen)

nogmaals bedankt iedereen!!!

Origineel geplaatst door Hanz
Bericht door een moderator:
Negatieve vermeldingen verwijderd.
... daar is deze thread dus in ieder geval niét voor.

Cool! Oranje quote vakjes! ;)
Voorstel voor lid van de week: Wous, voor het super enthousiast op willen zetten van een (synthforum) party?

-C-

Origineel geplaatst door C738
Cool! Oranje quote vakjes! ;)
Voorstel voor lid van de week: Wous, voor het super enthousiast op willen zetten van een (synthforum) party?

-C-

Hee... hem had ik ook al in gedachten. Dat zijn alvast 2 votes :)

Nou, dan is ie het wat mij betreft geworden!!!! (2 nominaties, en zeker niet van de minste leden, is niet niks bij dit luie zootje!)

Ik hoop wel dat ik uitgenodigd word als het zover is.

Gefeliciteerd Wous!!

Ik zou graag Hans Bakker voordragen als DSF lid van de week omdat

1. hij zoveel wordt afgezeken en in twee recente posts vernoemd wordt zonder zelf iets bij te dragen:

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=33757&pagenumber=1

en

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=33575&pagenumber=2

2. hij leuke nummers maakt

3. hij beseft dat zijn avatar iedereen de stuipen op het lijf jaagt:

gepost door hansbakker in deze thread

die van mij is echt TE lelijk

maar wel leuk dat als iemand je herkend van het synthforum, gelijk een leuk gesprek :)

is er iemand die deze voordracht ondersteunt? het gaat tenslotte niet om zomaar iets...

bij deze mijn steun voor deze nominatie.

Hierbij doneer ik tevens een flesje Formule W als extra attentie voor hans naast de geweldige wisseltrofee :)

Origineel geplaatst door gemmetje
bij deze mijn steun voor deze nominatie.

Hierbij doneer ik tevens een flesje Formule W als extra attentie voor hans naast de geweldige wisseltrofee :)

Tja, als Gemmetje achter je staat......

Gefeliciteerd Hans!

Racy Dieven aka ISPdeRuiter (of DeRuyter, DeRuijter whatever).
De man die altijd balanceert op het randje van offtopic posten :D dat is zeker wel een nominatie waard :).

-C-

We moeten weer een DSF lid van de week nomineren.

Ik stel voor mono-poly omdat ie gmailboxen uit aan het delen is. Da's toch heel aardig van hem :)

Misschien dat we elke maandagmiddag 12.00 een nieuwe 'trekking' kunnen houden uit de genomineerden?

Origineel geplaatst door demian
We moeten weer een DSF lid van de week nomineren.
Misschien dat we elke maandagmiddag 12.00 een nieuwe 'trekking' kunnen houden uit de genomineerden?

Lijkt me een prima idee.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back