DSF lid van de week!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
hmmm. lid van de week... parodie? ik denk niet dat die foto's hier gepost mogen worden.

-C-

Origineel geplaatst door koediman
gefeliciteerd mono!! :okdan:

met z'n nominatie dan toch? wat er is nog niks besloten hoor!

nu ik er over nadenk, wie moet dat eigenlijk beslissen. ik toch eigenlijk niet. weet je wat: de dsf-er van de week ervoor mag beslissen wie het na hem wordt, d.w.z. die kan kiezen uit de genomineerden (volgens mij hebben we er nu 2)

ik steun mono's nominatie wel trouwens, hoewel die af en toe wel snel boos wordt. dat moet er nog een beetje af.

Origineel geplaatst door Steven V
Eventjes ter info:

DSF lid = D... SynthForum lid

Toch? Waar staat die D voor dan?

Voorheen was het het Dutch Synth Forum

DSF betekent Dutch Synth Forum.
Zo heette dit forum vroeger. Nu heet het Synthforum.nl

Mensen die nu nog de term DSF gebruiken zijn kennelijk erg conservatief of hebben gewoon moeite met veranderingen.

Origineel geplaatst door matt second

Mensen die nu nog de term DSF gebruiken zijn kennelijk erg conservatief of hebben gewoon moeite met veranderingen.

Wat klinkt dat idioot uit jou mond zeg!
En Leo ik ben niet boos nu

:D

Zulke mensen lopen hier vast al langer dan vandaag rond. Of zitten beter, lopen is het niet echt.

Of maken zich niet zo druk om een naam.

Men hecht hier nog waarde aan vintage. Dat kun je van de rest van de maatschappij niet zeggen *heft het vingertje*

..of gewoon lui/gemakzuchtig.

:gaap: ben moe van 't woordje 'gemakzuchtig' typen......

Origineel geplaatst door demian
Smackos? Maar die is weg en kan zijn prijs dus niet ontvangst nemen, ej ..
Relschoppen zonder kijkers wordt heel snel vervelend, dus we komen hem nog wel tegen, vrees ik. Want ik mis zijn sterke oneliners nu al! En zijn stripfiguurtjes.

het was met een beetje dubbel gevoel dat ik smackos nomineerde (kvind DSF-lid van de week zowiezo een beetje camp, dus erg serieus neem ik het al niet :))... aan de ene kant vond ik't wel grappig om'm juist te nomineren vanwege z'n relschopperij en het feit dattie zegmaar het noorden ff kwijt lijkt te zijn... aan de andere kant ben ik het wel degelijk serieus met'm eens dat de moderatie hier weleens doorschiet... een beetje pit/gein in de discussies kan mijns inziens geen kwaad... houdt de boel een beetje levendig enzo.... kvind het dus jammer dattie weg is.

maarja... ik ben geen moderator... wil ze ook niet voor de voeten lopen... uiteindelijk moet iedereen zelf kiezen of ze mee willen doen in een systeem en als je meedoet heb je je maar aan de regels te houden. ik zou het echter erg fijn vinden als de mods de regels niet te strak interpreteren... de interessantste leden zijn vaak de meest anarchistische en het is een beetje zonde als we al dat soort lui zouden kwijtraken.

Bij deze nomineer ik dan phochos en smackos allebei. :) Gedeelde eerste plaats of sluit fotofinish een en ander uit?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back