Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik wil het niet wetenOrigineel geplaatst door mono-poly
Ik weet ook wel leuke parodie op lid van de week?![]()

Origineel geplaatst door C738
hmmm. lid van de week... parodie? ik denk niet dat die foto's hier gepost mogen worden.
-C-
Origineel geplaatst door koediman
gefeliciteerd mono!!![]()
Origineel geplaatst door Steven V
Eventjes ter info:
DSF lid = D... SynthForum lid
Toch? Waar staat die D voor dan?
Origineel geplaatst door matt second
DSF betekent Dutch Synth Forum.
Zo heette dit forum vroeger. Nu heet het Synthforum.nl
Mensen die nu nog de term DSF gebruiken zijn kennelijk erg conservatief of hebben gewoon moeite met veranderingen.
Mensen die nu nog de term DSF gebruiken zijn kennelijk erg conservatief of hebben gewoon moeite met veranderingen.
DSF betekent Dutch Synth Forum.
Zo heette dit forum vroeger. Nu heet het Synthforum.nl
Relschoppen zonder kijkers wordt heel snel vervelend, dus we komen hem nog wel tegen, vrees ik. Want ik mis zijn sterke oneliners nu al! En zijn stripfiguurtjes.Origineel geplaatst door demian
Smackos? Maar die is weg en kan zijn prijs dus niet ontvangst nemen, ej ..
)... aan de ene kant vond ik't wel grappig om'm juist te nomineren vanwege z'n relschopperij en het feit dattie zegmaar het noorden ff kwijt lijkt te zijn... aan de andere kant ben ik het wel degelijk serieus met'm eens dat de moderatie hier weleens doorschiet... een beetje pit/gein in de discussies kan mijns inziens geen kwaad... houdt de boel een beetje levendig enzo.... kvind het dus jammer dattie weg is.