FFWD, ook al niet meer...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik weet niet... maar er wordt echt al jaren geknokt op de FFWD. Tijdens de parade en op het eindfeest. Op nu.nl sprak de politie van een rustig verlopen danceparade. Als er ergens 350.000 mensen op de been zijn vallen er nou eenmaal weleens klappen.

Zodra mensen zich overduidelijk fascistisch op een groot feest opstellen in Rotterdam en al helemaal in Amsterdam worden ze aangepakt door een goed georganiseerde meute. Daar heb ik geen problemen mee. Zij reageren zich een keer lekker af, en ze doen en passant ook nog eens wat nuttigs voor de maatschappij.

Ik had waarschijnlijk met een dikke grijns staan te kijken :D

Best wel trieste lui, die altijd maar agressief doen en gauw op hun teentjes getrapt zijn.
Kunnen waarschijnlijk gewoon niet tegen drank, enzo..

Stoer man, gelijk erop slaan! Trouwens vechten opzich.. (afgezien van verdedigen) :stupid

Ach... het is altijd jammer als er op een FEEST geknokt moet worden. Maar ja... 350.000 man en dan één enkel matpartijtje vind ik dan ook wel weer meevallen.

Daarnaast was het wéér de kit die het verder deed escaleren (ja, komt u maar met uw reacties). Wat dat betreft heb ik niet zo'n hoge pet op van de Rotterdamse M.E., die zijn zelf zo opgefokt als de pest. Ik heb met eigen oren gehoord hoe zij vooraf aan een evenement (b.v. een wedstrijd) over de 'tegensstander' praten. Nee, zij komen maar voor één ding en laat ik je vast uit de droom helpen... dat is niet waarvoor ze opgeleid zouden moeten zijn.

Maar goed... vechten en feesten gaaat niet samen. Maar nazi's en feesten ook niet...

8)

laat ik nou net het hele weekend bij een feestje geweest zijn waar de enige manier waarop je een blauw oog kunt oplopen een goedgerichte meeuwen-flats is.

maar ja, daar staan ook maar 15.000 man bij-elkaar-gepropt op een weilandje, da's wat minder druk als 350.000 man in de hele binnenstad van rotjeknor. :W

Nou het FFWD is ook wel het LAATSTE feest waar ik ooit naar toe zou gaan. Mij niet gezien, tussen al die proleten..

Arv

Bericht door een moderator:
Opgeschoond, niet-gerelateerde posts verwijderd.
Smackos, je hebt nog maar kort geleden een PB ontvangen waarin we op de materie zijn ingegaan.
Als je daar nog vragen over hebt kan je direct met ons contact opnemen.

Ik heb tijdens de parade op de loveland vrachtwagen gestaan. Heb wel enkele matpartijtjes gezien. coke snuivende ontblote bovenlichamen met foute plakplaatjes. Tsja, tegenwoordig schijnt het er bij te horen. DV was het ook al raak en als ik de berichten mag geloven komt Mysteryland ook aan de beurt. Sfeerverziekers :(

Het is niet omdat ze coke snuiven dat ze gaan vechten, het is omdat ze willen vechten!
Net als "gewone" hooligans.... Inderdaad het komt steeds vaker voor want deze lompe gasten dat ze ook
best op parties ruzie kunnen krijgen en als het gratis is helemaal mooi natuurlijk....

Dancevalley is al bout (en toch ben ik weer geweest) en dan zie je groepen eikels heen en weer rennen
bij de HQ stage onder harddance legende Yoji... Iedereen staat "verkeerd om" en niemand is aan het dansen door deze sfeer makers.....

Ik begrijp deze gasten niet, maar sowieso begrijp ik "criminele gasten" niet. Deze luitjes denken dat ze meer waard zijn dan jij of ik. Hun wel maar wij niet......

Zielige gasten die helaas altijd ons leven zuur zullen maken en er voor zorgen dat alle mooie dingen hun glans verliezen....

heb in mijn studentenverleden op een vereniging gedraaid, 3 jaar ofzo, als er daar door dronken apen werd geknokt was het heel simpel: muziek onmiddelijk uit en alle lichten aan....... werkt best wel effectief.....of het met die hooligans ook zo werkt is maar de vraag natuurlijk, hoe meer aandacht hoe beter vinden zij..........

Rellen op FFWD zijn echt niks nieuws, 3 jaar terug waren er nog een aantal politie-agenten geslagen

Als er een paar nazi's door een paar hooli's inmekaar getremd worden dan sta ik aan te moedigen. Ik haat nazi's....
En als ik echt dronken ben dan geef ik nog een trap mee. Daarna ren ik wel heel hard weg natuurlijk......

Origineel geplaatst door Nolet
Als er een paar nazi's door een paar hooli's inmekaar getremd worden dan sta ik aan te moedigen. Ik haat nazi's....
En als ik echt dronken ben dan geef ik nog een trap mee. Daarna ren ik wel heel hard weg natuurlijk......

Tuurlijk. Maar laat ze dat verdomme effe ergens anders doen dan op zo een "feest". Daar hebben ze toch stadions voor gebouwd om elkaar de hersens in te slaan?

Normen en waarden.. Laat me niet lachen. Hier kraait geen haan naar (van de poltiek) maar je moet ze is horen als het in hun eigen wijkje voorkomt (wat uiteraard nooit zal gebeuren).. Dan wordt een algeheel verbod op dans muziek ingesteld, reken maar.

Origineel geplaatst door Arv
Tuurlijk. Maar laat ze dat verdomme effe ergens anders doen dan op zo een "feest". Daar hebben ze toch stadions voor gebouwd om elkaar de hersens in te slaan?

Tja... wie heeft die nazi's uitgenodigd? Ik niet. Ze worden echter in Nederland wel gedoogd. Vrijheid van meningsuiting is in mijn ogen wat anders dan vrijheid tot beledigen/schofferen.

Dus dat deze gasten hardhandig van een feest verwijderd worden juich ik alleen maar toe. Eigenlijk had de politie dat moeten doen. Daarnaast is het de media die vervolgens roept dat het weer Feyenoord-hooligans waren omdat men zich vervolgens tegen de aanstormende ME keerde. Maar dat is ook maar een aanname... waar is deze wijsheid op gebasseerd? Op een Feyenoord-shirt misschien?

Maar goed... mensen die denken dat VOETBALstadions bedoeld zijn om te rellen en daarmee insinueren dat het voetbalpubliek dus per definitie hooligans zijn... ach... laat ik daar maar niet verder op ingaan.

Origineel geplaatst door Arv

Normen en waarden.. Laat me niet lachen. Hier kraait geen haan naar (van de poltiek) maar je moet ze is horen als het in hun eigen wijkje voorkomt (wat uiteraard nooit zal gebeuren).. Dan wordt een algeheel verbod op dans muziek ingesteld, reken maar.

Van mijn part mag je elke gelegenheid aangrijpen een nazi op z'n bek te rossen. Feest of geen feest. Los daarvan, één rel op een feest van 350.000 man. Vind ik echt heel erg meevallen. Ik denk dat 99% van de bezoekers er geen fuck van gemerkt heeft en gewoon een leuke middag heeft gehad. Behalve die paar nazi's dan.....

waarom krijg ik toch weer het gevoel dat iedereen denkt dat "het er nou eenmaal bij hoort" etc.. bah

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back