Lowlands

Jazeker, ook dit jaar doe ik weer een poging! Verheug me op de vrijdagavond (Acid in de India) en zondag avond (Chris Leibling en Jeff Mills). Verder niet versmaden: Nova Star, Keane, de Heideroosjes en ..........[vul maar aan].

Helaas ben ik er niet op lowlands, maar ik wens iedereen veel plezier en weinig (of geen) regen!

-C-

Ahh ook al zo'n mazzelkont. Ik zou ook niet meegaan, maar een kameraad van me had zo'n lowlands kaartje maar had vorige week op zijn vakantie een russische vriendin gekregen en gaat daarom volgende week alweer naar rusland ipv lowlands. Dus voor mij de helft van de prijs :D
best een eikel eigenlijk.. vakantieliefde uit rusland en gelijk binnen no-time een visum geregeld. MUHAHAHAH

lowlands here i come! :yamaha:

Origineel geplaatst door sureshotstudio
oh ja en er is gratis bier omdat ik 3 man ken die op tap staan :biertje:

Lees ik hier nu dat er een forum meeting op Lowlands komt? :maffia:

aanwezig...
check daar ook zeker lcd soundsystem en spektrum (en alter ego en ricardo villalobos).

Is daar aanwezig in biddinghuizen, waarschijnlijk te herkennen aan kraftwerk shirt of obscuur werchter shirt.
Waar stond die gratisch tap?
drink.gif
(liever Guinness .. maja...)

Degene die niet naar Lowlands gaan hoeven niet te reageren in deze thread begrijp ik van de topic starter....

Mocht iemand zin hebben ergens een biertje te gaan happen hou ik me aanbevolen. :biertje:

Ja ik mot er werken. Nauw ja standby staan. Ik zal ook naar de acid tent gaan. Hoop alleen wel dat het goed is.
Bij Joost van Bellen denk ik nu niet echt aan jaren 80 acidhouse. Maar wie weet.

Verder loop ik maar wat rond denk ik. Voor mij is er niet veel bijzonders. Ik volg m'n broer en andere maatje wel.

Ik zit in een huisje een paar minuten rijden van het terrein geloof ik. nauw ja beter dan in die camping.
Hopelijk zit het weer mee.

Sander...
het is: Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou Nou !!!

hehe dat lucht op :D:D:D

Werxe, die huisjes zijn erg rielxt en free biero

Hehehe

Hehehe

Juistem! :)

Attachments

• mevrouw_de_heks_is_slim.jpg
    mevrouw_de_heks_is_slim.jpg
    29 KB · Bekeken: 79
Origineel geplaatst door sander
psies :D

oh en wanneer gebuik je dan wel NAUW!!!!!!!!!!!!!!!!

Bij je vriend(in)! :dubbel:

Nou, da's wel nauw... ofzoiets

sorry ;)

Back