Wous
Stamgast
Origineel geplaatst door Slipperman
en slippah schud gezellig mee![]()
Wous schud ook lekker meej

Het wordt dan voor de ingang verzamelen en gaan dan gaan we ergens anders naar toe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Slipperman
en slippah schud gezellig mee![]()

Jaja.. die Theo is me er eentje.. Die raak je altijd kwijt als ie mee isOrigineel geplaatst door Max Menace
THEO !!

Ik vond het wel goed gemaakt op zich, hoewel ik er geen cd van zou kopen
maar dus wel met live band (gitaar, percussie, toetsen, zang)
Hoewel ze, net als Underworld, voornamelijk leunen op bekende hits was de lichtshow en het geluid van zo hoge kwaliteit dat alle eventuele minpuntjes gauw vergeten zijn. Ze speelden een selectie van tracks van alle vier hun albums met nog een nieuwe track met sample "You are all my children now!" en natuurlijk Private Psychedelic Reel op het eind (inclusief Tom's amazing hardcore gillende synth solo op het eind. Helaas heeft hij geen lang haar meer want dan stond hij er echt bij als een metal gitarist
btw wie weet trouwens welke synth dat is?)

. Eigenlijk bijna alleen maar rock en aanverwante, geen dj's of electro of zo.

Origineel geplaatst door cns
Op TV gezien;
Vond die belg maar suf, Stijn, jemig meneer denkt dat hij een electro-artiest is, nou sorry, om miss kitten te halen moet hij nog ff doorgaan. Vond het allemaal een beetje te gelikt, zeker zijn schoenen.
Das wel een heel slecht voorbeeld. 
Origineel geplaatst door King of Snake
Jeff Mills: De Bravo tend stond de hele zondagnacht op z'n grondvesten te schudden met achtereenvolgens Bart Skills, Alter Ego en Jeff Mills. Laatsgenoemde draaide een lekkere set van twee uur die leek te zijn opgebouwd uit verschillende delen waartussen af en toe even een rustpunt zat, waarna er weer op een andere toon verder gegaan werd. Uiteindelijk nog even een flinke solo op een opgevoerde 909 en het feest was compleet.![]()