Wat was je beste (eerlijke) deal ooit? (nieuw, 2ehands)

Korg MS2000R voor 220 euro :-)
Niet verkeerd toch!

Heb ooit een complete studio overgenomen van iemand. Toen ik de hele zwik kwijt was en uit de kosten was had ik nog een TR-909 over! Eigenlijk voor niks dus.
OK, het kost wat tijd met adverteren e.d. maar dan heb je ook wat.......

Ik heb net omnisphere full gratis en voor niets,staat gewoon DL-baar op het net! ;)

Dat is pas een bargain!

Ik heb net omnisphere full gratis en voor niets,staat gewoon DL-baar op het net! ;)

Dat is pas een bargain!

Dat is geen deal......... Het is pas een deal als je er voor betaalt.

Ik ben ook niet heilig. Heb in het verleden redelijk wat ge-DL'd spul gebruikt. Maar ik ben er vanaf gestapt. Heb nu alleen maar gekocht spul. En ik maak me sterk dat je Omnisphere updates niet kunt downloaden met een DL-versie. En zowel, veel plezier ermee..... Ik laat het er bij dat het gewoon niet klopt.

YAMAHA RM1X

100 euros en zo goed als nieuw

EN EN EN EN EN

Gekocht van gene thomas -> mister X-session

Oh goed man, mijn RM1x kostte me ook maar 130 geloof ik :-)

UAD-1 met alle plugins behalve de laatste 5 (dus niet de SPL Transient Designer, Precision Enhancer, Precision Buscompressor, Moog Filter & dbx kloon), voor € 500.

Laatst gewijzigd:
Altijd al een Akai s5000 of s6000 willen hebben.. en onlangs een exemplaar met interne harddisk
en USB gevonden voor €150. :kroon:
Het apparaat bleek in absoluut smetteloze nieuwstaat te verkeren en was ook echt praktisch ongebruikt.
Geen vuiltje of krasje te vinden, zelfs niet op de rackoren; de folie zat zelfs nog op de kast.
Het beestje was ook nog eens binnen loopafstand van mijn huis op te halen...:)

Daarnaast kocht ik enkele maanden geleden een Roland XP50 welke was voorzien van vier - door mij gezochte - expansion boards inc. flightcase voor een bedrag van 450 euro.
De synth en flightcase heb ik een week later doorverkocht een iemand in Limburg voor 375 euro.
Wow, mazzelaar. Alleen die expansion cards kosten bij mekaar al meer dan 450 meestal. Jij hebt ze voor 450-375=75 euro alle vier. Daar doe ik het voor, :okdan:.

Jezus, voor 150 euro aan inbraakmaterialen? Toch geen sporen achtergelaten?

Burglar.jpg

8o)...Geen gekke deal toch

Mijn Mackie 1402 VLZ-Pro voor 100 euro. Drie kanalen deden het niet maar dat was met de soldeerbout zo opgelost.:okdan:

2 weken geleden een smetteloze 909 en een mint rode sh-101. tezamen voor 1050 euromannetjes.. het blijft een bak geld maar een fijne deal dacht ik zo..

2 weken geleden een smetteloze 909 en een mint rode sh-101. tezamen voor 1050 euromannetjes.. het blijft een bak geld maar een fijne deal dacht ik zo..

dat is idd wel een hele mooie deal.....

Virus Indigo 2 voor € 355,00 overgenomen.

3 toetsen deden het niet, na een grondige schoonmaakbeurt wel.

Een jaar geleden de Novation XioSynth 49 nieuw voor 280 Euro gekocht in Amsterdam (bij Dirk Witte). Was een aardige promotiestunt.
Deze synth gaat hier in de Belgische winkels nog steeds voor meer dan 400 Euro over de toonbank. Zelfs op webshops vind ik hem niet aan die prijs.

Ik heb tijd geleden mijn voormalige mixer verkocht voor het 50 euro, het was een semi defecte Behringer Eurodesk MX4000 die al jaren in de berging stond.

Nou mijn beste en mooiste deal is met een factor van 1000 overtroffen....

Gisteren een "defecte" D&R Dayner gekocht voor € 75,- die dus gewoon werkt.:)
Hij heeft wel een kraakje hier en daar maar dat is toch wel een hele vette deal.:halleluja

* DenDer doet een vreugde dansje:mega:

Back