Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Hover
Deze voldoet prima aan jouw eisen maar valt buiten jouw budget. De richtprijs voor de Benelux is 1799 EUR (bron).
.Heb je trouwens al eens een Alesis QS8 overwogen? Deze kost nu ongeveer 1000 EUR, nieuw en is nog steeds verkrijgbaar.
Origineel geplaatst door Leo
er staat nu een steinbach vleugel bij te koop/te ruil. doe je dat toch?
hij is wel 1.75 mtr maar volgens mij gebeurt er weinig spannends in de laatste halve meter, die kan je er zo afzagen.
schijnt wel een lekkere feel te hebben, dat klavier.
Origineel geplaatst door Steven V
Misschien is dit iets:
Wel spijtig dat er ribbon controllers gebruikt zijn i.p.v. wieltjes, er zit zo'n ribbon controller op mijn E-Mu MP-7 en ik vind dat niks eigenlijk. Wel weinig klanken. Ook best een lelijk ding.
Ja oké, dat is een optie, maar ik had toch liever een combinatie gehad van goed klavier en geluidsbron. Iets wat ook in mijn muziek gebruikt kan worden.
Misschien is dit iets:
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw7_kurzweil_sp88x_stagepiano_prodinfo.html
Prijs valt mee. Wel spijtig dat er ribbon controllers gebruikt zijn i.p.v. wieltjes, er zit zo'n ribbon controller op mijn E-Mu MP-7 en ik vind dat niks eigenlijk. Wel weinig klanken. Ook best een lelijk ding.

geen digitale piano dus; die hebben toch wel te weinig klanken.
...ook wat geld aan monitors uit te geven. daar kan een koptelefoon niet tegen op.
iemand (ik ben vergeten wie, daarom durf ik wel wat over de prijs te zeggen) bied hier tannoy reveal active monitors aan. smaken verschillen, budgetten ook, maar de tannoy's lijken mij een prima keuze.
.Origineel geplaatst door Hover
Maar deze stagepiano heeft slechts een handvol klanken en dat wou je toch niet
geen digitale piano dus; die hebben toch wel te weinig klanken.
Hmm ik vergat er eigenlijk bij te vermelden dat ik eigenlijk niet echt op zoek ben naar synth sounds -> ik zoek dus een toestel met piano sound én orgels (Hammond) + EP's (Clav, Wurlitzer, Rhodes). Ik wou maar even zeggen dat enkel een piano klank te weinig is. Maar er hoeven nu ook geen 700 patches in zitten zoals in de S08 (is geen vereiste).