soundcraft spirit studio 24-8-2 is dat wat?

speady

Love cutoff!
2408.jpg

Is dat een goeie..... ik heb de ballen verstand van mengpanelen... kan deze voor 1200 euro kopuh..

moet je doen!!
als je weet dat alles goed is..
ik heb de spirit SX
veel simpeler ding en die kost nog 650 euro ongeveer..
voor 1200 heb je een dijk van een ding..
ze zijn gewoon goed.. niet dat ik met een spirit tafel echt een professionele studio bouw, maar ik heb genoeg opnames gehoord met een spirit.. en ik weet dat die kwaliteit wel goed zit... ik denk dat et de beste zijn in de prijsklasse.. en voor 1200 moet je em gewoon kopen!!!

kijk op zich is het wel wat (het is zelfs vrij interresant apparaat) maar ik zou me toch maar is in de wereld van de mengtafel storten. als je zo veel geld wil uitgeven, zou ik niet alleen op de conclusies van andere uitgang

maar om op je vraag terug te komen : zeker geen verkeerde tafel

Hmm...... dit is geen tafel voor mensen die een eerste mixer kopen lijkt me. En als je niet zoveel ingangen nodig hebt kun je met een Spirit SX of ander merk ook heel goed uit de voeten.

En voor 24 ingangen is wel een prijzige tafel (lijkt me), maar 8 bussen is ook wel OK. En voor een paar honderd pleuro's meer kun je ook een tweedehands 01v kopen. (mijn favoriet)

Leuke tafel, lijkt me. Magoed, ik ben ook een Soundcraft/Spirit liefhebber. ;) Prijs is wat aan de hoge, maar misschien dat er oudere en nieuwere versies van deze tafel bestaan. Ik heb een jaar geleden in ieder geval eentje te koop zien staan voor zo'n 900 Euro.

1200 ... is niet echt superduur voor deze denk ik zo.. of was dit nou het oudere model ?

iig weet ik dat ze vrij goed zijn.. en hebben die moioe british EQ, beetje extra warmte..

goeie EQ, dat mis je bij veel tafels in deze klasse..
ik zal altijd ff kijken of de faders en de knoppen lekker soepel lopen

idd.. ff orineteren..
er zijn een aantal dingen waar je op moet letten

1: goeie EQ
2: kraakloze, soepele faders
3: s/n rruisverhouding,
etc etc..
en belangrijk : wat wil je ermee doen...
als je zeker weet dat je alter verder ermee gaat..is het niet slecht,..anders moet je een SX kopen.. ik kan em je aanraden..heb em zelf ook..

ik denk dat ik deze ook te koop heb zien staan denk er zelf ook aan geloof ik ook met flightcase deze bak is het niet?

groetjes dennis

Re: soundcraft spirit studio 24-8-2 is dat wat?

Origineel geplaatst door speady

Is dat een goeie..... ik heb de ballen verstand van mengpanelen... kan deze voor 1200 euro kopuh..

Yep, daar is ie, staat bij ons op de site, maar
is van een klant van ons (Erik)
Heb je al contact met em gehad ?, de kans is groot dat ie al verkocht is inmiddels.......:eureka:

greetings.
..

Re: Re: soundcraft spirit studio 24-8-2 is dat wat?

Re: Re: soundcraft spirit studio 24-8-2 is dat wat?

Origineel geplaatst door Peter

Heb je al contact met em gehad ?, de kans is groot dat ie al verkocht is inmiddels.......:eureka:

Anders spam je speady toch even met een leuke aanbieding... :maffia:

Origineel geplaatst door Gitaarwerk
idd.. ff orineteren..
er zijn een aantal dingen waar je op moet letten

1: goeie EQ
2: kraakloze, soepele faders
3: s/n rruisverhouding,
etc etc..
en belangrijk : wat wil je ermee doen...
als je zeker weet dat je alter verder ermee gaat..is het niet slecht,..anders moet je een SX kopen.. ik kan em je aanraden..heb em zelf ook..

Let vooral op de inserts
Dat is een euvel bij deze tafels en nog behorlijk prijzig om te repareren

Back