Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je bedoeld de foto's of de bakkies.
Ik vind de foto's niet zo scherp.

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit getest of die van mij het met batterijen doen... patterns ben ik dus sowieso altijd kwijt maar ik vind een 303 zo makkelijk proggen dat ik die zo weer erin zet of anders wel een andere deuntje uitvind.hmmm.. nieuwe batterij contacten in mn 303 gesoldeerd, helaas doet ie t nog niet op batterijen...![]()
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit getest of die van mij het met batterijen doen... patterns ben ik dus sowieso altijd kwijt maar ik vind een 303 zo makkelijk proggen dat ik die zo weer erin zet of anders wel een andere deuntje uitvind.
als ik live ga ben ik meestal 2 dagen bezig met lijntjes van op papier overzetten in de tb
(eventueel alleen met de noten v/e bepaalde toonaard)
In het begin vond ik het programmeren van 303-lijnen wel lastig, zeker omdat ik niet zomaar lukraak wat toetsen inram.
Wat ik zelf doe, is eerst de noten invoeren in de Pitch Mode op de 303. Vervolgens pak ik dan een TR-stepsequencer (808 oid.) en voer daar dan de beoogde posities van de noten in. Zo wordt het heel overzichtelijk op welke plaatsen de noten binnen de 303-sequence komen te staan en kun je gewoon naar de posities van de lampjes op de TR kijken en is het een kwestie van deze posities overnemen op de 303 in de Time Mode (lampje aan op TR = noot op 303; lampje uit op TR = rust of verlengde noot op de 303). Werkt bij mij prima.![]()

Ah ja oké, dan doen we het op dezelfde manier.
lijkt mij een andere manier hoor :pIk doe dat namelijk door 2x achter elkaar dezelfde noot in te programmeren en dan een slide op de 1e noot te zetten.
lijkt mij een andere manier hoor :p
maar het eindresultaat is identiek
nog makkelijker is in realtime,
terwijl hij loopt op clear drukken
start de metronoom
en met write/next stel je de noten in
da lukt met inhouden, maar als je lui bent hou je gewoon de eerste noot in je rij vast en dan krijg je ook lange noten als je op write/next duwt
neit meteen goed, begin gewoon opnieuw.., moet niet op stop duwen.

zijn er hier mensen die hun 303 van midi voorzien hebben of aan een midiconvertor hebben gehangen? Of vinden jullie dit zonde, vanwege de 303 sequencer.
Gagarin.
... maar kan toch gemakkelijk zijn voor lives