Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dikste hoes voor een acid plaat is toch de CartonBass van de Acid Junkies!
Je eigen kartonnen 303 bouwplaat!![]()
hallo, Ik heb ook een mooi TB'tje en vraag me af of een Doepfer MSY-2 midi/sync beter is dan een D-tronics ? de laatste heb ik maar ik vind dat mijn TB niet echt goed volgt...mischien is dat een algemeen probleem en niet beter te krijgen???
Mvg
hallo, Ik heb ook een mooi TB'tje en vraag me af of een Doepfer MSY-2 midi/sync beter is dan een D-tronics ?
Volgens mij maakt het echt geen hol uit en zijn Doepfer en Dtronics allebei prima.
...heb een weekje verlof, ga het grondig testen
Ok bedankt weet ik dan,... vind het wel een beetje kut dat hij na een BAR of 3 achter lijkt te lopen met de rest, vooral als ik aan de knopjes begin te draaien...zou er iets mee mis zijn? CPU ofzo?...heb een weekje verlof, ga het grondig testen
![]()
Ok bedankt weet ik dan,... vind het wel een beetje kut dat hij na een BAR of 3 achter lijkt te lopen met de rest,
is er eigenlijk een softsequencertje dat zo werkt als de seq. van de 303 en midi uitkakt?
Of moet dit een eigen softdraadje?
(als niemand me voor is) denk ik.

rammel rammel?nee, geen enkele soft doet perfect de 303 sequencer na.

dan heb je het voornamelijk over de manier van proggen neem ik aan?is er eigenlijk een softsequencertje dat zo werkt als de seq. van de 303 en midi uitkakt?
rammel rammel?
maar een soft sequencer doet wel pcies DAT wat men bij de 303 seq voor ogen had destijds
want je hoeft me echt niet te vertellen dat ze het toen bewust zo brak hebben gemaakt... jwt!?