Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Er staat nog steeds een Princeton 68 op mijn misschien-ooit GAS lijstje.Hill ziet een princeton , en dat is gelijk een duimpje omhoog.
{ door een princeton klinkt alles goed ]![]()
Lekker. Kan je goed overweg met Opal? Ik heb Polymax en vind de sound dik prima, maar erger me wel aan het preset systeem wat UAD gebruikt voor de synths. Opal vond ik ook leuk klinken, maar het programmeren vond ik hier en daar onnodig inefficient. UAD is heel er van "Het MOET op hardware lijken ookal is dan de UX op een computer met muis dan niet logisch!"Beetje ouwe lullen pomphouse met UAD Opal, Wavestation en TAL DRUM
Bekijk bijlage 3849271
Ik heb mn E-MU XK-6 opgesteld en aangesloten.
Ook nog even tussendoor snel een nieuwe data encoder in gesoldeerd. (kan die dingen maar beter in bulk gaan bestellen)
Probeer er nu al 2 dagen iets fatsoenlijks muzikaal uit te halen. nog niets Wow uit kunnen krijgen, wel heel veelzijdige arpeggiator.
Deze gaat op de verkooplijst lijkt me?
Het zal vast goed komen maar het begint wel een beetje op werk te lijken met deadlines en zo....maar voor jou zal het werken anders doe je dit niet.Het streven is dit jaar 20 nummers af te maken en de teller staat nu op 7. Komt goed!
Het zal vast goed komen maar het begint wel een beetje op werk te lijken met deadlines en zo....
ik ben er nog niet erg diep in gedoken, ik heb ze paar een paar weken nu die uad plugs (studio set en luna pro + distressor)Lekker. Kan je goed overweg met Opal? Ik heb Polymax en vind de sound dik prima, maar erger me wel aan het preset systeem wat UAD gebruikt voor de synths. Opal vond ik ook leuk klinken, maar het programmeren vond ik hier en daar onnodig inefficient. UAD is heel er van "Het MOET op hardware lijken ookal is dan de UX op een computer met muis dan niet logisch!"

ik ga he le maal los op de UNO DRUM.. wat een ding joh
and more..
www.pluginguru.com
Ja. Ik weet niet of Matt daar zo verstandig aan gedaan heeft om de gratis versie hetzelfde te maken als de betaalde. Met de betaalde heb je letterlijk alleen presets die je er bij krijgt, maar qua functie zit er geen verschil in. Het is gewoon dezelfde synth. Waarvoor ik en velen anderen wel heel dankbaar zijn. Zeker. Het is 1 van de eerste synths die 100% aansluit met hoe mijn brein in elkaar steekt. Echt sterk staaltje UX design van meneer Tytell. En dan is het zeer frictieloos om er mooie sounds uit te krijgen. En het leuke van Vital is dat je daarnaast ook nog leuk themes (skins) kan maken er voor. Dus doe ik dat ookVital is semi-gratis toch? Dit klinkt echt goed. Ik wil ooit Unify aanschaffen en daar gebruiken ze ook vaak Vital voor de patches.