Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Waar is mijn kitekat?!Mijn eerste drie bestellingen voor de RE-808 eens goed bekeken. En afgevinkt in de BOM wat ik nu heb, zodat ik de rest kan gaan bestellen
Bekijk bijlage 3854238
Daar moest de kat uiteraard ook bij zijn
Bekijk bijlage 3854239
Wow NoelVD, complimenten en wat een monnikenwerk!Om de mogelijkheden van de E-mu SHOCK-ROM beter te begrijpen, heb ik een spreadsheet met de (755?) parameters van alle (512) presets gemaakt.
Dat is een MASSA gegevens, en om die wat beter in beeld te brengen, ben ik een tweede spreadsheet aan het bouwen, die de parameters van een gevraagde presets laat zien.
In het vakje linksboven geef ik het nummer van de preset in, en alle andere vakjes laten dan de parameters van die gevraagde preset zien.
Dit is nog volop in opbouw. Voorlopig worden er nog maar enkel de PatchCords getoond (en zelfs daar zijn nog niet alle vakjes klaar).
Maar het is een hele hulp, vooral vanwege de complexe opbouw van die ROM.

Die kan niet wachten tot de doos leeg isMijn eerste drie bestellingen voor de RE-808 eens goed bekeken. En afgevinkt in de BOM wat ik nu heb, zodat ik de rest kan gaan bestellen
Bekijk bijlage 3854238
Daar moest de kat uiteraard ook bij zijn
Bekijk bijlage 3854239
Dat monnikenwerk valt meeWow NoelVD, complimenten en wat een monnikenwerk!
Al geeft het je wel een beter beeld voor het samenstellen van eigen geluiden op een nieuwe manier. Dat ook mogelijk inspiratie bevorderd![]()

Nou dat is vriendelijk aangeboden! Alleen heb ik geen E-MU apparatuur in bezitDat monnikenwerk valt mee
Ik heb een script dat de (512) sysexbestanden (presets) omzet in een spreadsheet.
Het is inderdaad de bedoeling om daar inspiratie uit te putten, en zelf presets te maken, eventueel op basis van de bestaande.
Als jij graag een copy van de spreadsheet hebt, dan stuur ik je die met plezier.
Ik heb ook spreadsheets van de andere E-mu roms.
Ik heb een Og Curtis cem3322 onorthodox gebruikt ism mijn Soma Utilities en kick uit de Drumlogue… jammer dat ik het filmpje hier niet kan posten potverdorie wat klinkt dat..Bekijk bijlage 3854334