MacGyverGear
midi-life crisis
Ach.. dan timmeren ze em maar vast aan mijn kist ofzo.. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Klopt. Dit is mijn soundscape board. Freeze is een mooi voorbeeld van een simple en leuk pedaaltje.Tof, Ik heb de freeze sinds die net uit is.
Heb er ook een trigger input op gemaakt.
Vind het een tof apparaatje enis volgens mij 1 van de eerste granular pedaaltje.
Naast gitaar, prima voor ambient dacht ik zo![]()
ziet er leuk uit, in welke volgoorde gaan geluiden er door heen en welke synth gooi je er het vaakste in?Ik heb de volgorde van de diverse fx pedaaltjes van mijn synth pedalboard aangepast en de Freeze en mijn good old DD-20 toegevoegd. Klinkt top nu!
Bekijk bijlage 3854946
kan ik enigsinds in komen afhankelijk van wat je hebt.Qua synths: dat maakt niet zoveel uit met dit Pedalboard (ambient). De bron herken je toch niet meer![]()
Qua synths gebruik ik thuis een mix van sample based, VA, plugins en analoog. Voor live of jam sessies max 2. De Iridium en Push zijn dan lekker compact en veelzijdig. De Prophet 12 is live ook erg lekker. Veel knoppen, veel modulatie mogelijkheden, feedback loops. Erg geschikt voor ambient en drones ;-) De Prophet-X trouwens ook (kan ik enigsinds in komen afhankelijk van wat je hebt.
persoonlijk merk ik juist heel veel verschil met mijn ambient chain daarom was ik wel benieuwt, als ik mijn modwave met mijn osmose vergelijk maakt het kwa preset inderdaad minder uit maar dingen als de speelstijl/glide/kaoss pad/MPE en dat soort settings juist des te meer in combinatie met de effecten die er daarna nog overheen komen en dat soort effecten juist 100x vergroten
IO samples).
Ja die is tof, heb hem zelf ookMicrocosm is wat voor mij, die gaan we eens op de wishlist zetten.![]()

Nee, de Preamp II. De Meris MercuryX (op de desk) heeft de 1978 algoritmes echter ook aan boord, zij hebben ook meegewerkt aan de CXM 1978.Is dat een 1978 ?
Die zou ook wel mogen, voor Vangelis vibe![]()