Wat heb jij vandaag met je synths gedaan?

Ik heb er even naast gezeten maar wegens een onbeschrijfelijk vacuum dat me overkwam qua gevoel, ging in wandelen in een regenachtig bos. En daar kwam een natuurvriendelijk kinderachtig rijmpje los. Word het ooit iets wat men kan horen, geen idee. Ik ben qua motivatie toe aan een flink uit de kluiten gewassen Ijslandse fee. En hopelijk heeft ze een bergje Prozac … .Doe er gelijk enkele maanden doktersbriefjes bij, met winnende lotto getallen. Dan maakt t kans.

In het kader van "Hoe stel ik mijn woonkamer setup samen" heb ik vandaag de Virus-C weer eens van stal gehaald.
Die stond eigenlijk al jaren op een plank.

In 2002 aangeschaft toen we nog weinig hadden en wat waren we er blij mee.
Dat gevoel kwam vanavond weer even terug.
Een feest van herkenning en aangenaam verrassend tegelijk.
Hij gaat de setup in!

Beetje zitten pielen met de JD-990 emulator (Jade) en de Soma Warp. Verder vooral de zolder opruimen, ben helemaal klaar met die clutter hier. Gelukkig is het meeste nu aan kant.

De nieuwe setup uitgetest bij een oefendagje met de band. Dat werkt wel heel lekker terwijl het alleen nog voornamelijk de schakeling van de stage 4 verzorgt. Minder nadenken en meer spelen. Nu maar rustig uit gaan bouwen, heb genoeg ideeën wat er allemaal nog meer kan.

Back