Elektron Tonverk

HØppah, heb m besteld! Dan maar geen kerstkadootjes voor de kids (geintje natuurlijk) :)
Met 16 tracks ben ik meteen klaar, miste er soms nog 1 of 2 op de OG digitone, maar dat probleem is hiermee opgelost...

Whiehieuw!

wel cool, kort gekeken. maar de og digitone vond ik al cool. kan de sequencer wel gewoon cc uitsturen?
Dat kan mijn Analog keys niet, maar die kan wel weer buchla cv.

Dit lijkt me iig een hele toffe groove box. een keys versie zou ook niet mistaan.

Ja MIDI cc doet ie gewoon. A4 heeft idd cv out, digitone niet :/

8D

Maybe, maar goed; zoals met alles elektron kannibaliseert de ene zwarte doos meestal niet 100% van een andere zwarte doos. Maar 2 inputs, afaik niet 4 wel 4 out. Geen fader. Geen scenes.

Maybe, maar goed; zoals met alles elektron kannibaliseert de ene zwarte doos meestal niet 100% van een andere zwarte doos. Maar 2 inputs, afaik niet 4 wel 4 out. Geen fader. Geen scenes.

Bedoel ook meer dat de prijs van de octa misschien wel wat zal dalen. Misschien ook niet, ach ja, ben er blij mee, daar gaat het om :)

De Octatrack is inmiddels ook alweer bijna 15 jaar oud (Mk 2 is vooral een cosmetische upgrade toch?) dus op zich mag er ook weleens iets nieuws komen in dat segment.

Bedoel ook meer dat de prijs van de octa misschien wel wat zal dalen. Misschien ook niet, ach ja, ben er blij mee, daar gaat het om :)
Blij zijn inderdaad. Ik vind dat moeilijk hoor. Consumerism is real.

Al sinds de digitakt I hoopte ik op updates of een nieuwe apparaat dat zich gedraagt als een poly samplebased synthesizer met crossfades, granular. Dus als het dit is.... zou ik helemaal wild worden haha

Interessant.
Heel misschien een 707 vervanger voor mij :)
Eerst maar eens afwachten wat hij doet (en uiteindelijk kost als hij gereleased is).
Bijzonder dat hij nog live staat bij de dijk.
Meestal worden ze vrij snel offline gehaald dit soort foutjes.

(wel niet zo netjes van De Dijk)

Best wel benieuwd naar de aankondiging. Het lijkt me veeleer een 'arrangement sampler' te zijn dan een performance sampler zoals de OT.

(wel niet zo netjes van De Dijk)

Best wel benieuwd naar de aankondiging. Het lijkt me veeleer een 'arrangement sampler' te zijn dan een performance sampler zoals de OT.
Elektron kunnen daar best wel streng in zijn. Dat je geen early producten krijgt enzo.

Hier nog een leak.
De site lijkt wel snel de pagina offline gehaald te hebben.
Er stond meer info dan op die van de dijk, en voor zover ik nu kan bepalen zeker geen 707 vervanger (alleen samples, geen synth).

Back