Bax vraagt uitstel van betaling - faillissement

Een hond ademt meer per minuut dan een mens… 🫣
Zo'n klein hondje, in rust, meer dan een volwassen mens?
Ze ademen sneller, ja, maar als hij meer zuurstof verbrandt in rust dan een volwassen mens wordt hij minstens 60 graden warm. Haha.

off-topic.jpg
nee_he_startrektng.gif

Zo'n klein hondje, in rust, meer dan een volwassen mens?
Ze ademen sneller, ja, maar als hij meer zuurstof verbrandt in rust dan een volwassen mens wordt hij minstens 60 graden warm. Haha.
De k niet dat ze beide op een bankje voor hun uit staan te staren. Als ze eindelijk buiten de koepel zijn rent die hond zich rot 😄

De k niet dat ze beide op een bankje voor hun uit staan te staren. Als ze eindelijk buiten de koepel zijn rent die hond zich rot 😄
Ja, heerlijk overal aan ruiken* en overal tegenaan piesen* ,, 2 favoriete bezigheden van hondjes

(*glazen ruitje *binnenkant ruimtepakje)
👍

thomann bestelling via ups mocht ik lekker zelf afhalen want ze konden niet leveren terwijl ik thuis was met mijn grote lege oprit wegens kutsmoesje. Ik vertel t zo ook bij het ophalen. Zegt de dame “ja ups, dat horen we heel vaak”
verder is thomann helemaal geweldig

Voor het laatst moest ik wat meer dan 2 Maand wachten voor een paar flight case onderdelen van Bax. Helaas ook na 2 keer bellen met de klantenservice en topespraak dat ze het zsm versturen, geen artikelen in huis. Echt jammer, en laatste keer dat ik bij hun besteld heb. Vorige keer weer naar de winkels die mijn geld meer nodig hebben, om die te ondersteunen.

Mag je B stock spullen ook terug sturen?
Ja. Zelfde rechten/voorwaarden als met nieuwe producten maar ze zijn goedkoper omdat ze duidelijk geopend / gebruikt zijn geweest.

Ik koop regelmatig B-stock, vaak erg leuke deals.

Back