Mag je B stock spullen ook terug sturen?
Bax zegt hier: "Als je achteraf toch niet tevreden bent, kun je de B-stock gratis retourneren!"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mag je B stock spullen ook terug sturen?
Waarom niet? Valt toch ook onder de wet koop op afstand?Mag je B stock spullen ook terug sturen?
Waarom niet? Valt toch ook onder de wet koop op afstand?

Dan wordt dat dus C Stock.Waarom niet? Valt toch ook onder de wet koop op afstand?
Dan wordt dat dus C Stock.
Vreemd genoeg zie je nooit C Stock op een website staan.

Lekkere gasten daar. Lijkt me dat de rechter daar heel snel gehakt van maakt als het er echt een keer op aan komt dus geen idee wat ze denken.Nou ja, soms hebben bedrijven daar zo hun eigen ideeën over... Mei -kuch- bergen.![]()
Daarom dus met creditcard betalen, VISA heeft namelijk dezelfde ideeën als de Wet op de Afstandsverkopen.Nou ja, soms hebben bedrijven daar zo hun eigen ideeën over... Mei -kuch- bergen.![]()
Het is zo geregeld dat je bij een gewonnen zaak de griffierechten gewoon terugkrijgt en er een gepeperde rekening aantoe kunt voegen wegens gemaakte kosten.Lekkere gasten daar. Lijkt me dat de rechter daar heel snel gehakt van maakt als het er echt een keer op aan komt dus geen idee wat ze denken.
Nu zal het voor de prijs van een gemiddelde synth niet snel de moeite waard zijn te procederen maar denk dat iedereen zelf wel kan bepalen hoe slim het is te bestellen bij winkels die direct al aankondigen dat de wet niet voor hen geldt.
Dan wordt dat dus C Stock.
Ik heb weleens F (-side) stock ontvangen. Ok, er was dan wel niet mee gevoetbald maar zag er wel minimaal zo uit. Deed het ook niet.Ik heb wel eens D of E stock gehad... Maar ook gewoon top b-stock dat zo goed als nieuw was, zoals Nap ook al zegt.
TE spul staat nog wel op hun site en ook wat ze niet in voorraad hebben dus het lijkt erop dat ze wel de intentie hebben om TE te leveren en op voorraad te houden. Als andere shops het dan wel kunnen leveren en BAX niet dan zullen ze wel een dispuut hebben met de importeur/leverancier/fabrikant en dat gaat altijd over geldIn November had ik de TE OP-XY besteld bij BAX, maar tot op heden is deze nog steeds niet beschikbaar/leverbaar bij BAX MUSIC. Terwijl andere shops deze allang kunnen aanbieden. Heb maar voor de zekerheid mijn geld terug gevraagd, en deze is inmiddels netjes teruggestort. Wat is er aan de hand bij BAX?

Kredietlimiet overschreden.TE spul staat nog wel op hun site en ook wat ze niet in voorraad hebben dus het lijkt erop dat ze wel de intentie hebben om TE te leveren en op voorraad te houden. Als andere shops het dan wel kunnen leveren en BAX niet dan zullen ze wel een dispuut hebben met de importeur/leverancier/fabrikant en dat gaat altijd over geld![]()
die worden de ruimte ingeschotenAls echt niemand het wil houden, wat doe je na Z Stock?
![]()
kreeg je deze voor 95% korting of waarom zou je die houden?Ik heb eens een b stock speaker ontvangen die gewoon stuk was. De power knop zat in de bass poort, waar ie zeker niet zit origineel. Bovendien was de unit gebarsten, valschade. Ik heb de zaak naar mijn hand gezet maar ik denk dat gans t forum m had geretourneerd![]()
Is dat wat de confettis bedoelden met de sound of C (Stock?!)Dan wordt dat dus C Stock.