Zou hij bij Meibergen aan de slag zijn gegaanMaar goed, het blijft verder vrij stil rond deze soap dus on topic is er ook niet veel te melden.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zou hij bij Meibergen aan de slag zijn gegaanMaar goed, het blijft verder vrij stil rond deze soap dus on topic is er ook niet veel te melden.

Ook vrij weinig courant Korg spul leverbaar daar, viel me laatst op.Alle Elektron artikelen die ze niet op voorraad hebben zijn 'Tijdelijk niet leverbaar'. Doet mij denken aan de laatste maanden van Key Music, toen waren er ook veel artikelen niet leverbaar omdat ze hun leveranciers niet betaalden.
ik post niet eens reviews als ik zulke sprookjes lees...Even dit topic rechts inhalen met een zijdelingse vraag: heeft iemand wel eens die 250 euro gekregen die wekelijks wordt uitgeloofd voor het plaatsen van een review?
Dynamische prijzen? Althans, ik heb het idee dat Thomann minder snel fluctueert qua prijs dan Bax, maar meer gewoon nette prijzen hanteert met af en toe een aanbieding.Wat heeft Bax nu dat Thomann nog niet heeft?
Gratis koffieWeet niet of Thomann daar nou zoveel mee opschiet....
Wat heeft Bax nu dat Thomann nog niet heeft?

ROTFLMAOZou hij bij Meibergen aan de slag zijn gegaan![]()