Elton John wist decennia geleden al dat het ook dan best een meisjesnaam kan zijn.![]()
Alleen in de video dan!
Om maar te zwijgen van:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Elton John wist decennia geleden al dat het ook dan best een meisjesnaam kan zijn.![]()
Niet als je met Creditcard betaaltDraadje als dit is wel zo'n beetje het einde van Bax, als je nu bestelt ben je (zo lijkt het) niet zeker meer of je overgemaakte geld een besteld pakketje oplevert of bij de curator terecht komt waarbij je dan de laatste op de lijst bent.
en novationJe weet niet wat er op de achtergrond speelt, kan zijn dat er nú onderhandelingen zijn met Behringer en inmusic..
Of dat ze juist met warm audio en Pioneer alpha theta achtige bedrijven willen blijven handelen. Kan een soort powerplay gaande zijn
en novation
en
en en en en
Ze hebben er niets meer op voorraad
Vandaar dat er massaal kortingscodes werden verstuurd. Deden ze de laatste tijd nooit meer.
Op B stock jakortingscodes
Haha ja en als je ze bij Temu besteld betaal je de helft. Ik heb drie SM57 mics gekocht bij Temu. Dat zijn gewoon precies dezelfde mics. Klinken super goed op vocals, percussie, vanalles eigenlijk. €25 per stuk volgens mij.Dezelfde Producten van Devine worden ook verkocht met de merknaam Fame bij Music Store.. niet dat het daarom minder ruk is... (mijn persoonlijke ervaring..)
Op mijn kaart staat geen B-stock opOp B stock ja
ja dat snap ik toch joh, net als Jehudi moscovics, lekker ouderwets, zoals overgrootmoeder het gewild zou hebben. Tis natuurlijk virtuele kots hé, geen echte, tandenverganende klonterkots…is gewoon een Joodse naam, net als Nathaniel en Bax. Johan had ook gekund. Ik kots niet van namen, zelfs niet van groteske namen als Lutsharel en Riechedly.
ik krijg alsmaar b stock kortingen via de meelOp mijn kaart staat geen B-stock op