Bax vraagt uitstel van betaling - faillissement

Elton John wist decennia geleden al dat het ook dan best een meisjesnaam kan zijn. ;)

Alleen in de video dan!

Om maar te zwijgen van:

femme.jpg

Je weet niet wat er op de achtergrond speelt, kan zijn dat er nú onderhandelingen zijn met Behringer en inmusic..

Of dat ze juist met warm audio en Pioneer alpha theta achtige bedrijven willen blijven handelen. Kan een soort powerplay gaande zijn
en novation
en
en en en en

Ze hebben er niets meer op voorraad

en novation
en
en en en en
Ze hebben er niets meer op voorraad

Novation valt onder Focusrite net als Adam audio en m-audio., geloof ik. Gezien de gaande fusies denk ik gewoon dat er verschuiving zijn. Ben benieuwd

Vandaar dat er massaal kortingscodes werden verstuurd. Deden ze de laatste tijd nooit meer.

Ja maar dan kijk ik van nou misschien kan ik supporten en er zelf ook blij van worden , zelfs met Bax korting nu nog steeds goedkoper bij Thomann..

Wat G4m wel slim doet is ook gear inruil en groter aangepakt (internationaler)

Devine wat volgens mij huismerk van Bax is heeft kwalitatief gefaald.

Dezelfde Producten van Devine worden ook verkocht met de merknaam Fame bij Music Store.. niet dat het daarom minder ruk is... (mijn persoonlijke ervaring..)

Ik heb een keer een rondleiding gehad in Goes. Ze hebben een efficient modern magazijn. Dat zouden ze voor alle mogelijke kleine dingetjes kunnen gebruiken om te versturen. Online en bellen heb ik nog nooit gedaan. Maar de Goes winkel zelf is de beste tot nu toe die ik heb meegemaakt.

Dezelfde Producten van Devine worden ook verkocht met de merknaam Fame bij Music Store.. niet dat het daarom minder ruk is... (mijn persoonlijke ervaring..)
Haha ja en als je ze bij Temu besteld betaal je de helft. Ik heb drie SM57 mics gekocht bij Temu. Dat zijn gewoon precies dezelfde mics. Klinken super goed op vocals, percussie, vanalles eigenlijk. €25 per stuk volgens mij. 😂

In Blijdorp hebben ze de b-stockstaartjes…

Altijd blij dat ze naar een nieuw baasje kunnen!

Attachments

• IMG_0482.png
    IMG_0482.png
    130,7 KB · Bekeken: 35
De ondergang van Bax voorspellen vind ik normaal gesproken wat prematuur en eigenlijk ook wel een beetje kinderachtig (tenzij je écht weet wat er achter de schermen speelt ipv een beetje speculeren op basis van 3 artikelen uit de lokale krant en een negatief sentiment omdat je een keer te lang in de wacht hebt moeten hangen), maar het viel mij inderdaad ook op dat de 'Verzenden in circa # Baxweken' nu ineens 'Tijdelijk niet leverbaar is'. En op echt heel veel producten ook. Dat geeft toch wel te denken.

Laatst gewijzigd:
is gewoon een Joodse naam, net als Nathaniel en Bax. Johan had ook gekund. Ik kots niet van namen, zelfs niet van groteske namen als Lutsharel en Riechedly.
ja dat snap ik toch joh, net als Jehudi moscovics, lekker ouderwets, zoals overgrootmoeder het gewild zou hebben. Tis natuurlijk virtuele kots hé, geen echte, tandenverganende klonterkots…🤪

of ze houden een voorjaarsschoonmaak, dan moet je wel overal even goed bij kunnen.

Jeetje, een woord met 4x een dubbele klinker erin, het bestaat!

Back