Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik ook. Van de 4 synths die hier staan heb ik er 3 bij Bax gekocht met mooie Bstock aanbiedingen (synths waren als nieuw). Toch zo'n 1000 euro mee bespaard ongeveer.Ik zal het oude Bax zeker gaan missen als het inderdaad richting overname gaat zoals het er nu naar uitziet.
Dus ik hoop dat er in Nederland nog wel winkels blijven om eea uit te proberen.Niet zo heel gangbaar setje.. Thomann had het zelfs niet. Had ik het daar besteld moest ik er met de levertijd, die in de praktijk toch vaak op een week zit, nog langer op moeten wachten.1 op voorraad
Misschien vonden ze nog een setje onder de stelling wat er door de magazijnrobot was afgeflikkerd.
Midi Amsterdam zou nog een optie zijn, hebben een fysiek winkeltje.Ff een synth uitproberen wordt veel veel moeilijker zonder Bax. Dat is voor mij toegevoegde waarde. Goes is voor mij een uurtje rijden. En als de synth niet in de winkel staat, halen ze hem zo uit het magazijn. Best heel. Nu moet ik in de zomervakantie langs Thomann in Zuid-Duitsland…met mijn vrouw die op mijn vingers staat kijken en na 5 minuten naar buiten wil. Onder het motto “je hebt al genoeg zooi”
Dus ik hoop dat er in Nederland nog wel winkels blijven om eea uit te proberen.
Musicstore Keulen is een stuk dichterbij en heeft een fors grotere showroom. Denk dat het ook een leukere bestemming is als je naast een muziekwinkelbezoek nog een beetje de toerist uit wil hangen met je vrouwFf een synth uitproberen wordt veel veel moeilijker zonder Bax. Dat is voor mij toegevoegde waarde. Goes is voor mij een uurtje rijden. En als de synth niet in de winkel staat, halen ze hem zo uit het magazijn. Best heel. Nu moet ik in de zomervakantie langs Thomann in Zuid-Duitsland…
. Thomann zit echt in zo'n spookdorpje waar verder niks te beleven lijkt.ik vind Tone Control al een hele uitdaging om met de auto naartoe te gaan en de auto een beetje kwijt te raken.. Is ook een van de redenen dat Dirk Witte is weggegaan uit Amsterdam.. midi Amsterdam is idd wat je zegt een winkeltje.. niet te vergelijken met Bax Goes..Midi Amsterdam zou nog een optie zijn, hebben een fysiek winkeltje.
Oké, dat eerste had ik als liefhebber van het Sanskriet kunnen weten, van निकीता, met de eerste i kort en de tweede i lang uitgesproken. Inderdaad zijn beide namen niet verwant want - en dit pluk ik niet van het internet - नि 'ni' is een voorvoegsel in het Sanskriet, dat verwant is met ons woord 'neder' en het Griekse woord νίκη heeft dit voorvoegsel niet, o.a. omdat de ί lang is. Maar ik neem niets terug want de ouders over wie ik het heb, zeiden dat de naam uit het Russisch kwam, van het liedje van Elton John. Die heeft die ouders tuk gehad door een liedje over een man te schrijven met een vrouw in de video.De naam bestaat ook als meisjesnaam in India, ongerelateerd aan de Grieks-Slavische naam die hier waarschijnlijk wat bekender is door Chroesjtsjov.
En wat die laatste versie van de naam betreft, Elton John wist decennia geleden al dat het ook dan best een meisjesnaam kan zijn.![]()
Wat zijn de ervaringen eigenlijk in het “nieuwe pand” zuid/oost?