Bax vraagt uitstel van betaling - faillissement

En de loterij is ook al weer begonnen.

toemaar.JPG

Ontbreken van Paypal snap ik wel een beetje. Daar hebben ze vast nog één en ander mee af te rekenen (inclusief mijn claim). Ik zou nu altijd creditcard kiezen, al zit je daar wel met een maandlimiet.

Ontbreken van Paypal snap ik wel een beetje. Daar hebben ze vast nog één en ander mee af te rekenen (inclusief mijn claim). Ik zou nu altijd creditcard kiezen, al zit je daar wel met een maandlimiet.
Wanneer je geld op je creditcard stort wat boven je limiet is, kan je die dure synth ook gewoon kopen.

Je limiet is bijvoorbeeld €1.000 en je stort €1.500, dan kan je voor €2.500 kopen met je kaart. Er vanuitgaande dat je niet in de min staat met je kaart.

Ik weet niet of geld lenen van je creditcard-provider om iets bij Bax te kopen nu het toonvoorbeeld is van gezond financieel beleid.

;)

Ben benieuwd, kreeg ook het mailtje vandaag. Momenteel niks te bestellen maar indien zal het iets kleins zijn - eurorack-kabeltje ofzo.

Los van de inhoud van de mail is het ook AVG technisch allemaal niet op orde. Geeft wel weer aan dat ze het niet zo nauw nemen met de klantgegevens.

Ik vind het zo vreemd dat ze niets benoemen, geen mededeling op de site, geen video of toelichting. Weken, maanden kon je niks bestellen. En nu idd Business as usual.
Op zijn minst een positieve wending aangeven doen ze niet eens. Heb je zo'n deuk opgelopen, en dan doe alsof er niks aan de hand is.. Vind het nogal een aanfluiting.

Als dat op alle fronten zo gaat, wens ik het personeel heel veel sterkte.

Ik zie bedrijven dat wel vaker doen. Misschien dat de gedachte erachter zit dat als je er geen aandacht meer aan schenkt iedereen het sneller vergeten is ofzo.

Los van de inhoud van de mail is het ook AVG technisch allemaal niet op orde. Geeft wel weer aan dat ze het niet zo nauw nemen met de klantgegevens.
Als je een bedrijf overneemt krijg je de klantgegevens er toch bij? Die heb je nodig om de business te runnen dus denk dat dat wel onder 'doelbinding' valt volgens de AVG.
Net even ingelogd en kan inderdaad mijn oude bestellingen daar zien - wel handig mocht ik ooit nog garantie willen claimen.

Als je een bedrijf overneemt krijg je de klantgegevens er toch bij? Die heb je nodig om de business te runnen dus denk dat dat wel onder 'doelbinding' valt volgens de AVG.
Net even ingelogd en kan inderdaad mijn oude bestellingen daar zien - wel handig mocht ik ooit nog garantie willen claimen.
Klopt, valt onder "gerechtvaardigd belang". Best veel over te vinden online.

Ik zie bedrijven dat wel vaker doen. Misschien dat de gedachte erachter zit dat als je er geen aandacht meer aan schenkt iedereen het sneller vergeten is ofzo.
Yup, dit. Binnen een jaar zijn de meesten vergeten wat er gebeurd is en is het weer business as usual. Effectiever dan een openbare boetedoening die heel wat negatief stof kan doen opwaaien (behalve als je er een bon van 15 % bijsteekt :)

Ik moest vandaag toevallig in Goes zijn en reed langs het bedrijventerrein waar Bax zit. Was even in de verleiding te gaan kijken, maar ben toch doorgereden.

Wat je hebt aan deze anekdote? Echt helemaal niets.

Ik moest vandaag toevallig in Goes zijn en reed langs het bedrijventerrein waar Bax zit. Was even in de verleiding te gaan kijken, maar ben toch doorgereden.

Wat je hebt aan deze anekdote? Echt helemaal niets.
Wel goed verhaal voor bij je volgende Anonieme GASholisten meeting

Back