Disorder
Stamgast
Ondertussen zijn mijn kabels - vorige week besteld - nog steeds niet binnen. Ze zijn nog op voorraad volgens de website. Krijg ook geen contact meer met helpdesk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
#FreeJochanan

En iedereen zit bij de instrumenten.. wie gaat er nou bij de ingang zitten met een bakje koffieDie zijn de vrachtwagen voor me aan 't inladen. Ik had een kortingsbon.
Nee maar even serieus, iedereen werkt hier, wie heeft er nu tijd om op een door-de-weekse middag naar Bax te gaan...

Het is te hopen. Ik bestel er wel eens wat, en eigenlijk altijd wel te vreden over hun dienst. Ook wel fijn dat het gewoon een Nederlandse toko is.![]()
Ontslagen CEO Jochanan Bax wil macht teruggrijpen bij Bax Music
Begin januari werd Jochanan Bax door zijn medeaandeelhouders, waaronder zijn broer en schoonvader, ontslagen bij het bedrijf dat hij met zijn broer oprichtte. Nu ziet hij kans om terug te keren door een pact met zijn schoonvader.www.quotenet.nl
Come back Jochanan?
![]()
Begin januari werd Jochanan Bax door zijn medeaandeelhouders, waaronder zijn broer en schoonvader, ontslagen bij het bedrijf dat hij met zijn broer oprichtte. Nu ziet hij kans om terug te keren door een pact met zijn schoonvader.www.quotenet.nl
Come back Jochanan?
Wat een soap!![]()
Come back Jochanan?
Ooit iets gekocht bij Meibergen?Dan kan ome Moog beter Meibergen als dealer nemen![]()
![]()
![]()
![]()
Zolang Rabo Participaties inderdaad cumprefs houdt, wat hen ook bij een minderheidsbelang beslissend stemrecht geeft, kunnen Bax jr en sr stapelen wat ze willen, maar krijgen ze geen poot aan de grond.En het volgende alweer:
![]()