Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Geen Belgenmoppen nouVanmiddag? Dat was gisteren al.

Je bent lang niet de enige schrijft het AD:
Wesley kocht voor 6000 euro spullen bij Bax, maar kreeg ze nooit: 'Gevraagd om geld terug te storten, geen reactie'
Uit het hele land komen reacties van boze klanten die nog spullen bij Bax Music hebben gekocht en vrezen naar hun centen en spullen te kunnen fluiten. Aangetekende brieven, diverse mails en telefoontjes, alles blijft onbeantwoord.'
'Wesley Vercaigne is trouwe klant bij Bax. Vorig jaar deed hij twee bestellingen, tweemaal de Alpha-Theta Pioneer XDJ AZ. Goed voor in totaal 6000 euro. Maar het apparaat heeft hij nooit gezien, ook al zijn we nu maanden verder. ,,Op 17 maart heb ik gevraagd om mijn geld terug te storten en bestellingen te annuleren, maar geen antwoord hierop.” Daarna stuurt hij weer een mail en zoekt hij ook telefonisch contact. Maar ook hier, zonder resultaat.'
'Sam van der Heijden voelt zich eveneens ‘genept door het bedrijf’. Hij bestelde een b-stock gitaar voor 1750 euro. ,,Nu kan ik wellicht fluiten naar mijn geld en het betaalde product ligt daar gewoon in het magazijn. Dat voelt zuur.”
Geen Belgenmoppen nou![]()
Die zullen dan verkocht worden zodat er zoveel mogelijk geld voor de schuldeisers komt. Zou er dus niet op hopen.Nou. In ieder geval is het wel een beetje een geruststelling dat zo te lezen eerder de bestelling annuleren geen zin had gehad.
Ik denk wel dat dingen die nog in voorraad waren zijn geleverd, maar spullen (zoals onze piano) die besteld moesten worden simpelweg door leveranciers niet werden verwerkt door betalingsachterstanden.
Enige hoop dat ik nog iets van een showroommodel kan krijgen ofzo (met sluiting van winkels moeten die toch weg).
Wat een tering actie van die gasten. Iedereen nog even gouw een 10% bon geven. Je koopt iets en dan gaat het geld naar de curator. Die gasten moeten naar de gevangenis. Maar ze zouden wel onder een andere naam weer door starten en tonnen stelen. Maar dat mag in Nederland ik had ook BIJNA iets gekocht. Dat heb ik nu 1500 gewonnen.
Dit is een blessing in disguise voor een heel groot deel van het personeel.Jammer dat ze nou juist nu net failliet zijn gegaan. Ben gisteren aangekomen in NL en keek er naar uit om in hun winkel achter een paar synths te zitten. Maar goed, nog vervelender is het voor de werknemers. Niet leuk als dit soort dingen gebeuren.
Er is een kans dat een "rotte stinkende" deur weer open gaat.Dit is een blessing in disguise voor een heel groot deel van het personeel.
Een hele rotte stinkende deur gaat dicht, een mooie nieuwe deur gaat uiteindelijk weer open.