Bax vraagt uitstel van betaling - faillissement

Ik hoop het niet, nare bedoeling dat iemand zijn eigen failliete bedrijf zonder schulden weer door kan zetten…

Als een bedrijfsmodel in principe kan werken (zonder schulden) dan is het voor alle betrokkenen toch mooi dat ze verder gaan?

Maar belangrijker voor ons als consument is dat er niemand er baat bij heeft dat er straks 1 monopolist in Europa is (Thomann). Dat is dan voer voor hedgefunds enzo die er een slaatje uit willen slaan ten koste van onze geldbuideltjes.

Als een bedrijfsmodel in principe kan werken (zonder schulden) dan is het voor alle betrokkenen toch mooi dat ze verder gaan?
Zeker! Als het iemand anders was geweest, dan een van de koekerts die het verpest hebben, had ik het ook zeker toegejuicht.

Laatst gewijzigd:
Dus binnenkort intern bij Bax 2.0:

Jochanan20.jpg

Las het ook gisteren... dat zal die 20% wel zijn die ze niet meenemen.. Iedereen stal bij Bax verklaarde deze werknemer.. ??? Ik kan me wel voorstellen dat je als werkgever ook wel een beetje para wordt..
Er zijn geen bewijzen voor zijn gespartel. Dus tot nu toe is het puur gespeculeer op basis van een wanhopige poging van de verdachte om tot strafvermindering te komen.
20% stal. Ja hoor. Hele keyboards mee doort de poort naar buiten onder de trui.

geintje.. hee.. val je mij nu aan.. ? ik las het gisteren ook maar.. dat het uit containers kwam. Maar het feit dat er gestolen werd.. gezag.. dat soort dingen..

:) nee joh. No worries.
Gestolen wordt er (bijna) overal wel eens.
Maar andersom zeker ook, in de vorm van misbruik van personeel.

Scammers proberen misbruik te maken van de situatie, met "80% korting !!" bij "Bax", met een zuid afrikaans domeinnaam: Bax Music
Zag hem langskomen op de rob papen facebook.

Website omschrijving zegt al genoeg:

Bekijk bijlage 3861080

Bekijk bijlage 3861081
Vanmorgen kwam er een ad van hun voorbij op FB. 80% korting met een link naar hun website. Heb gemeld bij FB dat het om een nepaccount ging en is inmiddels verwijderd. Ben benieuwd of er mensen waren die er in trapte. De site zag er op het eerste oog redelijk geloofwaardig uit.

Ook hier zijn de prijzen niet meer dan €150. Is dat een grens dat ze ermee weg komen ofzo?

Ook hier zijn de prijzen niet meer dan €150. Is dat een grens dat ze ermee weg komen ofzo?
Bij precies dit prijspunt is de kans het grootst dat een boomer in een vlaag van verstandsverbijstering op kopen drukt.

Lage bedragen worden minder snel opgepakt bij aangifte, credit card maatschappijen doen minder lastig over/onderzoek naar chargebacks, gedupeerden doen minder snel aangifte (zeker als ze zich schamen)... En de minder heldere lichten zullen idd misschien sneller een gokje wagen.

Back