Bax Music maakt doorstart

Mja al dat gedoe over werkomstandigheden neem ik gezien de bronnen met een korreltje zout, daarnaast is er in elk bedrijf wel iets en mensen zijn altijd vrij om te gaan. Je zou zelfs kunnen beweren dat het passie voor de zaak is om het maximale uit je medewerkers te proberen te trekken, ook al landt dat niet altijd goed. Al met al heb ik daar dus niet echt een oordeel over. Maar jezelf dikke munten toeschuiven door direct geld over te maken of geld te harken via slimme constructies terwijl je tent noodlijdend is gaat mij wel echt te ver en is op zijn best wanbeleid en op zijn slechtst gewoon pure zwendel. Als het waar is, vraag ik me af in hoeverre de curator dat heeft mee laten wegen in de doorstart. Kan me ook voorstellen dat hier nog juridische trajecten uit volgen omdat je dit volgens mij iemand persoonlijk ten laste kunt leggen.

Reken maar dat de belastingdienst gaat proberen om (een gedeelte van) de coronasteun terug te halen.

Mooie artikelen in het FD en Quote. Waarin duidelijk uit de doeken wordt gedaan wat voor figuur Jochanan Bax is. Niet helemaal kosher deze man, verre van zelfs.
Zoek ze even op zou ik zeggen....

heb hun stock nagekeken er is nog niks bijgevuld zo ik kan zien ,dus 120 leveranciers die gelevert hebben is een vermoedelijke leugen
zo te zien worden we allemaal weer GEBAXST

2 mogelijkheden:

1: De heer J. Bax heeft zijn leven gebeterd en gaat vanaf nu als een goed werkgever door het leven die zijn personeel netjes behandeld en niet aan illegale zelfverrijking doet ten koste van het bedrijf.

2: De heer J. Bax gaat met Bax 2.0 op dezelfde voet verder en binnen nu en pakweg 1 tot 2 jaar is de hele boel weer failliet door zijn schuld.
ik kies voor keuze 2 ,
Screen deze maar 😁

Ik heb Bax shop altijd een leuke winkel gevonden toen ze er net waren exht dat oude familie gevoel maar was er iets stonden ze klaar . Nu en sommige hebben vast mijn verhaal gelezen Bax 2.0 voor de duidelijkheid zijn heel naar ! Achterkamertjes handje klap politiek zonder enig bewijs . Dus zonder dat ze jou als klant laten zien wat na maanden lang alle bewijzen te zoeken geven als

Enige ermee bezig te zijn , je pakket zelf te zoeken in je wijk ( hoe absurd ) geen handtekening hebben , een badge ontvangen van thuis zijn en tekenen terwijl ik ziek op bed lag die dagen . Terwijl de bestelling ( exact dezelfde ) van dhl die wel is ontvangen wel netjes is getekend en thuis was dus alles bewijs baar . Maar post nl niks en je hoort alleen dat ze niks doen post nl heeft het afgewezen . Nou laat dan de bewijzen aub zien . Snap best dat dit niet altijd gaat maar na zo’n lang dispute en gedoe is dat wel op zijn plaats zeker omdat ze maanden hebben geschermd dat post nl niks deed en liet horen . Terwijl

Klarna zegt binnen een week ligt zo’n rapport klaar . Ik weet niet wie de waarheid spreekt . En je krijgt alleen maar doodleuk we kunnen niks voor je doen en dat is het dan en kunnen ze mooi 378 euro van je innnen . Maar als dan blijkt dat het zogenaamde rookgordijn wat ze opgooien niet klopt ( sorry bronnen houd ik voor mij ) dan is het ook ineens heel shady en makkelijk om ieder stukje centen te kunnen innen van een persoon . Vervolgens is het ineens dat 2.0 niks kan doen omdat ze niet het oude bedrijf zijn en wetgevend zal dit dus kloppen maar wil jij alle reclame in de kranten waar maken en klanten zo hebben behandeld en het vertrouwen terug brengen zijn dit naar mijn idee toch juist momenten om te laten zien dat de klant daar veilig is en Bax achter je staat . Ik zal daar dus ook niets meer kopen , en voor mij bestaat Bax shop niet meer . Vind het zoals gezegd oprecht een heel naar bedrijf die klanten in de kou laat staan terwijl ze zien dat je met je rug tegen de muur staat . Maar zoals ik al aangaf ging er onbewust de doos van pandora open ongevraagd ook en ik kan nu niks meer serieus nemen en dat zelfs zonder mijn verhaal . Ik heb al die tijd nog mails gestuurd dat ik hoopte dat alles goed zou komen omdat je echt hoopt dat zon bedrijf er boven op komt maar dat gevoel is weg ( niet de mensen die als schild worden gebruikt aan de telefoon die niets kunnen , maar de grote spelers die je dus niet te pakken kan krijgen )

Komt er nog een leuke prijs als blijkt dat ik gelijk heb hahahahaha

Heerlijk! Baxstabbers!

Een ex collega van mij die nadien net geen 3 jaar Bax dienst deed beweert dat ALLE Nederlandse klanten vergoed zijn. Hijzelf als personeel had meer dan 4000€ per maand als Belg werkende in goes door flink wat gesjoemel.

Is dit nu een voorbeeld van Bax-stabbing?:)
Nee. Dhr.Bax heeft zelf het volgende gezegd op LinkedIn: “We gaan zeker iedereen alsnog zijn product leveren. Dit kost wel wat tijd. Graag even geduld. We moeten eerst alles weer up and running krijgen.” Mijn mening: Sinterklaas bestaat niet, gratis bestaat niet. Maar het zou heel netjes zijn als hij dat deed. Dus ik ben benieuwd hoe dit afloopt.

Ik heb verder geen mening over interne toestanden, onvrede, discussies etc. Het stuk uit het FD daarentegen lijkt mij geloofwaardiger. Niet best….

184106-3c9a7a42b3b44bddce907066fe6733dc.jpg

Quote heeft nog verder uitgezocht wat voor fijne man de redder van Bax is. Aldus een bron:

'Tegenwoordig lees je vaak dat er ergens een angstcultuur is, wat meestal betekent dat iemand vindt dat zijn mening tijdens de vergadering niet serieus wordt genomen. Maar bij Bax heerste een angstcultuur in de ware zin van het woord: wie tegen Jochanan durfde in te gaan, was zijn carrière niet meer zeker.’

Back