Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bax 2.0 is een nieuwe BV, dus de oude schulden tellen niet en vallen onder het faillissement van Bax 1.0. Wat niet wil zeggen dat leveranciers staan te springen om weer te gaan leveren aan Bax 2.0.Nog steeds veel producten 'tijdelijk niet leverbaar'. De enige reden dat ik hiervoor kan bedenken is dat ze nog in de schulden staan bij sommige leveranciers.
Dat heet Luchtpost !!!!kan wel zien dat die inpak machine zichzelf hard terug aan het verdienen is.... inpakken is niks aan verandert
Bekijk bijlage 3863565
Volkomen bizarkan wel zien dat die inpak machine zichzelf hard terug aan het verdienen is.... inpakken is niks aan verandert
Bekijk bijlage 3863565
ik stond inderdaad al met mijn schoenen aan klaar om te vertrekken toen ik er aan dacht dat even te checken, moest er zelfs een handtekening voor zettenAltijd leuk als je denkt dat je bestelling door de brievenbus past en vervolgens de pakketbezorger misloopt.

Flinke omzet ook voor Baxkan wel zien dat die inpak machine zichzelf hard terug aan het verdienen is.... inpakken is niks aan verandert
Bekijk bijlage 3863565

Flinke omzet ook voor Bax![]()
Bedoel je dat iedereen weer lekker besteld bij Bax?Heb het gevoel dat iedereen zich heeft laten inpakken door Bax 2.0
Nee, dat het bedrijf miljoenen euros schuld in het faillissement kan achterlaten, waaronder van klanten, en vervolgens onder dezelfde eigenaar vrolijk opnieuw begint.Bedoel je dat iedereen weer lekker besteld bij Bax?