Bax Music maakt doorstart

Keuze 5: verdacht overlijden en de familie erft de boel.

Soap iemand? Of inspiratie voor n liedjestekst 😎

Staat er letterlijk in ook. Die schoonvader overlijdt, wil niet met ruzie heengaan en geeft zijn aandelen Bax in handen van z'n schoonzoon (en dus niet van z'n eigen (ex?) zwager?). De interim-ceo zegt daarover dat hij het gevoel had in een Netflixserie terecht te zijn gekomen.

2 mogelijkheden:

1: De heer J. Bax heeft zijn leven gebeterd en gaat vanaf nu als een goed werkgever door het leven die zijn personeel netjes behandeld en niet aan illegale zelfverrijking doet ten koste van het bedrijf.

2: De heer J. Bax gaat met Bax 2.0 op dezelfde voet verder en binnen nu en pakweg 1 tot 2 jaar is de hele boel weer failliet door zijn schuld.
Na het lezen van dat verhaal in het FD zet ik mijn geld op nummer 2...

Ja, hoe verder de beerput opengaat, hoe minder ik me voor kan stellen dat dit goed gaat komen.

Na het artikel in het FD gelezen te hebben visualiseer ik Jochanan met een megafoon aan zijn reet.

Tja, ik ben nu toch wel benieuwd naar wat er gaat gebeuren.
Mensen vergeten vaak snel, maar in dit geval vraag ik mij af of mensen de gok van een kostbare aankoop nog durven te nemen bij Bax.

Aldus een bron:

'Tegenwoordig lees je vaak dat er ergens een angstcultuur is, wat meestal betekent dat iemand vindt dat zijn mening tijdens de vergadering niet serieus wordt genomen....’
.
Dit is wel de andere kant van het spectrum

Bax shop 2.0 is gewoon een grote neppe bubbel van beloftes en mooi weer spelen ,
terwijl het rommelt aan alle kanten
Binnenboord

Hoe ik behandeld ben de afgelopen tijd terwijl ze willens en wetens geld plukken
Terwijl er allemaal achterkamer handjeklap conclusies worden getrokken zonder enig bewijs

Maar wat ze vergeten is dat ze alleen maar klanten kwijt raken nu zal iemand zoals ik voor hun geen ramp zijn maar als je je streken niet betert en eigenlijk alleen maar meer laat zien hoe erg je bezig bent als bedrijf terwijl het code rood is en alle positiviteits reclame nummer één moet zijn

Ik wens nooit mensen kwaad toe maar als je zo met klanten omgaat verdien je gewoon niet meer dan wat je toekomt en dat zal niet lang duren . het erge is dat hij z’n telefoon medewerkers als schild gebruikt en deze de klappen mogen opvangen . Ik zal er nooit meer iets kopen voor geen goud

Het vervelende is dat ik zelf niet zo weet waar goed aan te doen.

Ik kan wel heel principieel niets kopen bij Bax (en dat doe ik op het moment dan ook niet, maar toegegeven voornamelijk uit eigen belang), maar dat is toch met de kennis van nu.
Ik heb geen idee van de arbeidsomstandigheden en mores bij Thomann of Musicstore en zelfs van de winkel waar ik vandaag een instrument ter reparatie aanbood heb ik ondanks het uiterst vriendelijke personeel geen idee hoe het er achter de schermen aan toe gaat.

Toen ik enige tijd geleden voor een mooie prijs mijn Iridium bij Bax kocht hadden we de megafoonperiode al gehad en waren de eerste geruchten en verhalen over de fratsen van Jochanan al naar buiten gekomen.

Dus ik begrijp de verontwaardiging, maar vind hem hier en daar ook wat selectief en daar sluit ik mezelf dus niet van uit.

Alles is voor baxxie
1749917177483.jpeg

Na het artikel in het FD gelezen te hebben visualiseer ik Jochanan met een megafoon aan zijn reet.
.
Ik ben nu benieuwd hoe zo’n bilfanfare dan klinkt 🤪🤪

Gatverredamme!

Maar als je leest dat jochakwal dan ff 4,5 ton naar zichzelf overmaakt, voor huur voor de polen etc, en alvast een halfjaartje voorschot neemt, en z’n broer, belastingen en vakantiegeld niet betaald, dat weet je al dat hij de bui allang voelde aankomen. Nog ff graaien voordat t straks niet meer kan.

Ook de opmerking langs de lijntjes groeien de mooiste bloemen zegt een hoop. Gewoon een opportunist, en een gevaar voor de maatschappij. Kost geld, en pipo gaat blijkbaar gewoon over lijken. Gewoon gedrag van een zelfverrijkende psychopaat zonder enige vorm van medeleven of verantwoordelijkheid . Heeft al schijt aan z’n eigen fam. Zegt genoeg. Ben al uitgekocht, maar ga er nooit meer wat kopen mocht dat veranderen…

Ik geef t 2 jaar voor t weer zover is.

Back