Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Keuze 5: verdacht overlijden en de familie erft de boel.
Soap iemand? Of inspiratie voor n liedjestekst![]()
Een leugentje om baxwil...heb hun stock nagekeken er is nog niks bijgevuld zo ik kan zien ,dus 120 leveranciers die gelevert hebben is een vermoedelijke leugen
zo te zien worden we allemaal weer GEBAXST
Na het lezen van dat verhaal in het FD zet ik mijn geld op nummer 2...2 mogelijkheden:
1: De heer J. Bax heeft zijn leven gebeterd en gaat vanaf nu als een goed werkgever door het leven die zijn personeel netjes behandeld en niet aan illegale zelfverrijking doet ten koste van het bedrijf.
2: De heer J. Bax gaat met Bax 2.0 op dezelfde voet verder en binnen nu en pakweg 1 tot 2 jaar is de hele boel weer failliet door zijn schuld.
Die komen weer vanaf Bax 3.0Waar blijven die kortingsbonnen?![]()

.Aldus een bron:
'Tegenwoordig lees je vaak dat er ergens een angstcultuur is, wat meestal betekent dat iemand vindt dat zijn mening tijdens de vergadering niet serieus wordt genomen....’
ja lol, ik vond dat ook al zo'n vies geniepig zinnetje, echt zo'n Quote-sfeertje, geeft goed aan uit welke hoek die "bronnen" komen, ons kent ons geurtje..
Dit is wel de andere kant van het spectrum
Ik ben nu benieuwd hoe zo’n bilfanfare dan klinktNa het artikel in het FD gelezen te hebben visualiseer ik Jochanan met een megafoon aan zijn reet.
.
Ze Baxen er helemaal niks vanAlles is voor baxxie
Bekijk bijlage 3862512