Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gheghegheghe.De MPC Live II klinkt warmer heb ik van horen zeggen.
Ik zag al iets te koop staan. Was dit nou nr 2?Ik zou het wel weten...
[huilt bittere tranen]
Ja, ik dacht deze keer écht te gaan jammen op de zandverstuiving maar natuurlijk doe ik dat dan gewoon niet.Ik zag al iets te koop staan. Was dit nou nr 2?
Nee, ik gebruik het ding gewoon (wéér) niet. Ben ook niet van plan ooit nog een MPC te gaan halen, dus ook niet de III.Joh, heb je die II al helemaal uit en onder de knie? Heeft die III aan boord wat vreselijk mist aan een II? Je koopt toch ook iet elk jaar een nieuwe auto/ TV/bankstel/vriendin? Toch?
Oh ja, die herken ik.....Ja, ik dacht deze keer écht te gaan jammen op de zandverstuiving maar natuurlijk doe ik dat dan gewoon niet.
Toen ik hem had, vond ik hem geweldig om lekker met te jammen ergens in een hoek van de kamer.Ik moet zeggen dat het me prikkelt de II gewoon weer eens aan te slingeren. Was sowieso niet van plan hem voor een dumpprijs weg te doen, dan hou ik hem net zo lief zelf in de hoop TOCH nog eens naar buiten gaan![]()
Hmm, da’s raar. Volgens Akai zou IK de eerste zijn.Heb net bericht gehad van Akai, dat ik de allereerste ben die hem 2 oktober te zien krijgt,
Wil de echte eerste AKAI MPC Live 3 bezichter NU opstaan?

De eerste bewegende beelden.

De eerste bewegende beelden.