klinkske
boeketje voor de vrouw
uiteraard, ook al gehad. Block is er goed voor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vandaag dus die prima MP deal gedaan. Old skool Marktplaats: door de sneeuw naar Zwolle, fijne gast, goede bassist, vakgenoot zelfs, mooie bas, ditto prijs. Pwaaauwew-pa-pa-wow. Ja, fretloos dus.Vandaag na een week wachten dankzij het koeriersbedrijf DoeHetLangzaam mijn via MP aangeschafte modules opgehaald bij het tankstation. Weer een prima MP ervaring. Zondag a.s. op naar Zwolle om bij een zeer vriendelijke MP verkoper een langbegeerde bas op te halen. Misschien zet ik mijn spullekes ook maar weer eens op MP.
Vandaag dus die prima MP deal gedaan. Old skool Marktplaats: door de sneeuw naar Zwolle, fijne gast, goede bassist, vakgenoot zelfs, mooie bas, ditto prijs. Pwaaauwew-pa-pa-wow. Ja, fretloos dus.
Een tijd terug was er wel iemand die na online een deal te hebben gemaakt langskwam en heel negatief ging doen over de conditie en dat ik echt veel te duur was
Nou, wat ik zo zag deed me niet direct de makelaar bellenIk mis de 'prachtige stad' in je opsomming![]()
(in de buurt van Hedon). Maar de binnenstad is wel fraai, meen ik me te herinneren van een bezoekje van een jaar of 4 gelee.Zwolle is zo'n stad die je altijd op de borden ziet staan, die altijd ver weg is, en waar volgens mij nooit iemand ook echt heengaat![]()

Noem eens 1 stad waar 50000 wonDers wonen dan?Zwollen en Den Bosch zijn toch geen steden?
Daar heb je minimaal 500000 inwonders voor nodig :-)
UtregNoem eens 1 stad waar 50000 wonDers wonen dan?

Hahaha wat een typo, lijkt bijna zo bedoeld.Noem eens 1 stad waar 50000 wonDers wonen dan?
Mensen zoals Roy Wonders dus hè![]()