Ik verkoop mijn synths niet meer via marktplaats

uiteraard, ook al gehad. Block is er goed voor.

Vandaag na een week wachten dankzij het koeriersbedrijf DoeHetLangzaam mijn via MP aangeschafte modules opgehaald bij het tankstation. Weer een prima MP ervaring. Zondag a.s. op naar Zwolle om bij een zeer vriendelijke MP verkoper een langbegeerde bas op te halen. Misschien zet ik mijn spullekes ook maar weer eens op MP.
Vandaag dus die prima MP deal gedaan. Old skool Marktplaats: door de sneeuw naar Zwolle, fijne gast, goede bassist, vakgenoot zelfs, mooie bas, ditto prijs. Pwaaauwew-pa-pa-wow. Ja, fretloos dus.

Vandaag dus die prima MP deal gedaan. Old skool Marktplaats: door de sneeuw naar Zwolle, fijne gast, goede bassist, vakgenoot zelfs, mooie bas, ditto prijs. Pwaaauwew-pa-pa-wow. Ja, fretloos dus.

Ik mis de 'prachtige stad' in je opsomming 😄

Een tijd terug was er wel iemand die na online een deal te hebben gemaakt langskwam en heel negatief ging doen over de conditie en dat ik echt veel te duur was

Dan gaan bij mij de stekels ook overeind staan. Prima, doen we er speciaal voor jou een tientje bovenop. Daaaaaag.

Zwolle is zo'n stad die je altijd op de borden ziet staan, die altijd ver weg is, en waar volgens mij nooit iemand ook echt heengaat :D

Ik ben weleens in Zwolle geweest bedenk ik me, heb toen bij de Librije gegeten bij eoa jubileum van mijn ouders. Denk wel dat dat de enige keer was... Misschien ooit een synth opgehaald, daarvoor ben ik inmiddels ook wel in iedere (uit)hoek van Nederland geweest zo ongeveer.

Maar OT inderdaad.

ja, ik heb het ook vaak, qua synth-verkoop of andere zooi. Het lijkt wel of iedereen op Marktplaats spontaan één hersencel moet delen :peukie::walker::beard:

Zwollen en Den Bosch zijn toch geen steden?
Daar heb je minimaal 500000 inwonders voor nodig :-)

Is er op MP ergens een instellling dat mensen kunnen zoeken/pushbericht krijgen als een advertentie (die ze al dan niet in hun favorieten hebben) bijna verloopt/verlengd wordt? Het valt me vaak op dat een advertentie weken niks doet, en net wanneer ze gaat verlopen loopt je inbox vol.

Op die manier toch weer wat spulletjes buiten gekregen die stevig in mijn weg stonden. En al ingepakt waren voor eerdere geestjes. Dus eind goed, al goed.

Daar is geen instelling voor; dat gebeurt automatisch bij iedere advertentie die binnen een week verloopt, en iedereen die hem heeft opgeslagen als favoriet, krijgt een melding.

Noem eens 1 stad waar 50000 wonDers wonen dan?
Mensen zoals Roy Wonders dus hè 😜
Hahaha wat een typo, lijkt bijna zo bedoeld.

Anyhow het leven in een grote stad is ook niet alles.
Heb 3 jaar in Madrid gewoond en nu all weer 12 jaar in Praag.
Zwolle lijkt me veel chiller :-)

• Duimpje
Duimpjes: EL1
Madrid lijkt me hell (kwa drukte maar ook warmte)...
Ik verkas binnenkort naar een stuk noordelijker Spanje, daar is het al warm genoeg 😅 (maar wel lekker rustig).

Ik woon liever onder de rook van een stad dan in de stad zelf, zodat alles dichtbij is als ik er gebruik van wil maken (horeca, winkels, musea, podia) maar alles ook ver genoeg weg is dat ik er geen last van heb (drukte, lawaai, bereikbaarheid, parkeerproblematiek). Woon nu in een lekker rustig suf dorpje maar ben binnen 10-15 minuten in het centrum van Den Bosch.

Madrid is echt tof, Spanje zoiezo.
Maar het noorden aan zee zie ik wel zitten.
Daar kun je fijn surfen.

Back