VlEen Ouwe rot Lid sinds 5 november 2002 Berichten 3.239 Locatie Lelystad 19 november 2004 #1 heb een A6 geprobeerd en ga om...maar ga niet een oude vieze man oraal bewerken...is maar net hoe je dat leest
heb een A6 geprobeerd en ga om...maar ga niet een oude vieze man oraal bewerken...is maar net hoe je dat leest
gemmetje de ideale schoonzoon Lid sinds 6 Maart 2003 Berichten 4.490 Locatie Eindhoven 20 november 2004 #2 Re: Mijn sintlijstje Origineel geplaatst door Vl1 heb een A6 geprobeerd en ga om...maar ga niet een oude vieze man oraal bewerken...is maar net hoe je dat leest Zie meer... ik heb een Nord Electro op m'n lijstje gezet, en om m'n kansen te vergroten heb ik er bijgeschreven dat ik er dat nou juist WEL voor over heb !
Re: Mijn sintlijstje Origineel geplaatst door Vl1 heb een A6 geprobeerd en ga om...maar ga niet een oude vieze man oraal bewerken...is maar net hoe je dat leest Zie meer... ik heb een Nord Electro op m'n lijstje gezet, en om m'n kansen te vergroten heb ik er bijgeschreven dat ik er dat nou juist WEL voor over heb !
C738 Meubilair Lid sinds 5 december 2002 Berichten 6.233 Locatie Westkust 20 november 2004 #3 Future retro 777! En als ik um niet krijg ga ik PIETENRAMMEN! "Hey C, hoe komen je handen zo zwart?! -C-
Future retro 777! En als ik um niet krijg ga ik PIETENRAMMEN! "Hey C, hoe komen je handen zo zwart?! -C-
C738 Meubilair Lid sinds 5 december 2002 Berichten 6.233 Locatie Westkust 7 december 2004 #4 Origineel geplaatst door C738 Future retro 777! En als ik um niet krijg ga ik PIETENRAMMEN! "Hey C, hoe komen je handen zo zwart?! -C- Zie meer... Sjonge, sint laat zich wel makkelijk intimideren zeg. *streelt liefdevol over zijn Future Retro 777* dankusinterklaaaaaaaaaasjuh -C-
Origineel geplaatst door C738 Future retro 777! En als ik um niet krijg ga ik PIETENRAMMEN! "Hey C, hoe komen je handen zo zwart?! -C- Zie meer... Sjonge, sint laat zich wel makkelijk intimideren zeg. *streelt liefdevol over zijn Future Retro 777* dankusinterklaaaaaaaaaasjuh -C-
S Steven V Ouwe rot Lid sinds 17 januari 2004 Berichten 1.846 8 december 2004 #5 Ik heb twee pakken chips gekregen!! Echt iets waar ik al heel lang naar uitkeek! Was wel een verassing, want ik had helemaal niks gevraagd. Er lag een briefje bij: "Alleen voor BRAVE kindjes..."
Ik heb twee pakken chips gekregen!! Echt iets waar ik al heel lang naar uitkeek! Was wel een verassing, want ik had helemaal niks gevraagd. Er lag een briefje bij: "Alleen voor BRAVE kindjes..."