Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door sander
Ik ben er gelukkig nog. Stel je voor een synthforum zonder mij.....
Nauw ja eigelijk was ik er nu ook niet, maar door een stroomstoring rijden er geen treinen.

Origineel geplaatst door MIDIoot
Hanz is gewoon jaloers omdat verschillende forumleden al zijn overgelopen!![]()
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Origineel geplaatst door 6 trak
http://www.muziek4um.nl/forum/index.php?topic=720.0
The topic or board you are looking for appears to be either missing or off limits to you
Ik zal me ook even voorstellen: CraZ is de naam. In het dagelijks leven ben ik programmeur/producent van poppodium perron55_ te Venlo.
Daarnaast ben ik Administrator van www.synthforum.nl, freelance geluidstechnicus bij onder andere de Effenaar in Eindhoven en 013 te Tilburg, tourmanager én vaste geluidsman van the Lord's favorite sons "69 Charger" en oh ja, ik maak ook nog muziek. Bij "Venlo Snackbar Dreamer" (een dialectro gezelschap uit.. jawel.. Venlo) doe ik beats, weirde sounds en andere begeleiding... bij Franky Vampire beroer ik de piano.. en bij TonyBlack (acid-orkestje in ruste) zorg ik samen met partner-in-crime JohnnyBusca voor een oud-hollandsch avondje beuken en knerpen.
Van achter mijn beeldscherm wil ik jullie veel succes wensen met dit forum (al bestaat het toch al een jaar of twee, toch?).. het ziet er in ieder geval prima uit!
Origineel geplaatst door Hanz
Verdere persoonlijke aanvallen zijn uiteraard welkom in mijn PB box. Vanaf heden weer on topic, gaarne.