waar is iedereen?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door sander
Ik ben er gelukkig nog. Stel je voor een synthforum zonder mij.....

Nauw ja eigelijk was ik er nu ook niet, maar door een stroomstoring rijden er geen treinen.

Hou aub de mond over die grom #%$@ NS, door die teer**g lijden K*t mongo(o)len kon ik m`n proefwerk niet doen vandaag.:(

Om even serieus te zijn. Het SF evolueert niet meer mee met haar leden of niet meer zo hard. Ik vind dat erg jammer. En denk dat het ook een beetje komt omdat het zo hard gegroeid is de laatste tijd.

Bericht door een moderator:
Verdere persoonlijke aanvallen zijn uiteraard welkom in mijn PB box. Vanaf heden weer on topic, gaarne.

nou vooruit, nog heel ff dan speciaal voor matt:

Ik zal me ook even voorstellen: CraZ is de naam. In het dagelijks leven ben ik programmeur/producent van poppodium perron55_ te Venlo.

Daarnaast ben ik Administrator van www.synthforum.nl, freelance geluidstechnicus bij onder andere de Effenaar in Eindhoven en 013 te Tilburg, tourmanager én vaste geluidsman van the Lord's favorite sons "69 Charger" en oh ja, ik maak ook nog muziek. Bij "Venlo Snackbar Dreamer" (een dialectro gezelschap uit.. jawel.. Venlo) doe ik beats, weirde sounds en andere begeleiding... bij Franky Vampire beroer ik de piano.. en bij TonyBlack (acid-orkestje in ruste) zorg ik samen met partner-in-crime JohnnyBusca voor een oud-hollandsch avondje beuken en knerpen.

Van achter mijn beeldscherm wil ik jullie veel succes wensen met dit forum (al bestaat het toch al een jaar of twee, toch?).. het ziet er in ieder geval prima uit!

Pff.. is 't al zover aan 't komen dat Mods van verschillende fora elkaar gaan afzeiken?

Jeez'

Origineel geplaatst door Hanz
Verdere persoonlijke aanvallen zijn uiteraard welkom in mijn PB box. Vanaf heden weer on topic, gaarne.

Wie begon er nou? Niet zo serieus man!!!!
Speciaal voor jou dit plaatje dan
:D

Attachments

• speciaal voor hanz dan maar.gif
    speciaal voor hanz dan maar.gif
    5,1 KB · Bekeken: 69
Dan krijg je deez plaatje van mij, en een knuffel erbij. Vreed op aard... :D

Cue-ball5.jpg

Attachments

• johnnyenzuipmans.jpg
    johnnyenzuipmans.jpg
    38,1 KB · Bekeken: 65
Bericht door een moderator:
En ik sluit deze thread omdat het begint uit te lopen op een wellles nietes verhalen tussen 2 nonprofit forums die elkaar dienen te complimenteren ipv af te zeiken.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back