Synthforumbezoek efficiënter maken!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door MIDIoot
Ik wil gewoon wat nuttige tips om m'n synthforumverslaving wat in te dammen. :)

Wel, om het heel cru te zeggen: 'hef je luie kont op en ga eens iets anders doen'. :D
(Dit moet gelezen worden met de nodige ironie in gedachten beste mensen, 't is geen moddergooien, niet als belediging bedoeld)

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Misschien kun je Synthforum voor iedere post die je plaatst een euro betalen? Misschien post je dan iets minder? ;)

Synthforum gaat naar de beurs
Eindhoven, 1 december 2004
Hedenmiddag kwam bij de redactie het bericht binnen dat Synthforum naar de beurs gaat.
Onze razende reporter trok er op uit naar eindhoven en sprak met de directie,
vertegenwoordigd door de heren J. Busca en M. Second. Op de vraag waarom
kregen we het volgende antwoord van de heer Busca:
"Sinds we zijn begonnen met het innen van 1 euro per geplaatste post gaat het
gewoon KEIgoed met Synthforum. Door middel van een Kei slimme financiele / juridische
constructie hebben we met terugwerkende kracht alle leden laten betalen vanaf hun 1e post."
De heer Second was overigens niet bereikbaar voor commentaar, een TR 909 eiste al zijn aandacht op.

Het plan kwam overigens van forumlid Proto H., die sinds enige tijd spoorloos verdwenen is.
Verhalen doen de ronde dat forumleden Fuse en 6trak hier wat mee te maken zouden hebben.
Beide heren ontkennen echter in alle toonaarden en hebben een waterdicht alibi dat zo'n beetje
op de minuut geregistreerd is op hetzelfde synthforum.

De aandelen Synthforum gaan overigens de beurs op voor een startbedrag van 20 euro.
Forumleden krijgen 10% korting.

:dubbel: :dubbel:

Binnenkort maar ff bij Johnny m'n aandeel in de opbrengst van de aandelen emissie ophalen :D

:D hehehe

Maarre, 't ligt idd aan jezelf.. FF een keer 'strakke' regels aan jezelf geven en je eraan houden.
Is in 't begin ff moeilijk, maar 't wordt steeds makkelijker.

Maarre, als je dan een weekje niet geweest ben, moet je wel 10.000 nieuwe berichten doorspitten, dus of 't echt tijd gaat schelen..

Of hopen dat er meer van die zielige stokers op 't forum komen en elke thread gaan verzieken, dat is ookwel een stimulans om te gaan minderen.

C for President ! :dubbel:

bij wie kan ik onderduiken ? ik heb een beetje last van het kale-kip-syndroom........

eigenlijk zou het pcies andersom moeten zijn nutuulk
newby's met zeer weinig tot geen posts krijgen gewoon alles tussen hun kaken geworpen terwijl de 'groot posters', zal verder geen namen noemen (dus ik noem geen Fuse of ondergetekende bijv.) veelal de meeste info verstrekken... ;)

En hoe is het nu met je verslaving afgelopen Midi-oot. Je bent inderdaad minder op het muziek4um. We missen je!!!!

Ben je hier nog wel veel

Greetz Erik

MIDIoot bekijk dit eens en zeg dan wie er echt verslaafd is:

MiIDIoot
Geregistreerd sinds: Oct 2003
Ik woon in: Venlo
777 berichten geplaatst.

Hanz
Geregistreerd sinds: Jan 2003
Ik woon in: Alphen-a/d-Rijn
3450 berichten geplaatst

Laatst gewijzigd:
Guilty! :W

Trouwens: Gemmetje heeft een hogere postings/dag rate.
Maar hij doet ook aan "welkom" en ik als lompe hork zijnde niet, dus.

Origineel geplaatst door Hanz

Posts uit het nieuwe leden forum worden toch niet geteld, dacht ik?? ;)

Origineel geplaatst door Catalunya
En hoe is het nu met je verslaving afgelopen Midi-oot. Je bent inderdaad minder op het muziek4um. We missen je!!!!

Ben je hier nog wel veel

Greetz Erik
Word ik echt gemist? Dat vind ik aardig! :luv:
Ik zal maar weer eens wat posten!

Maar ik heb m'n verslaving hier op SF nu redelijk onder controle! Ik lees en post al wat minder de laatste tijd!
Maar hij doet ook aan "welkom" en ik als lompe hork zijnde niet, dus. [/B]
Daar ben ik idd ook mee gestopt, want daar schiet je echt niks mee op. En de meeste mensen die je welkom heet posten daarna nooit meer wat. Pure tijdverspilling!
En daarbij kent bijna geen ander forum dit gebruik. Voor een klein forum is dit mischien nog wel leuk, maar SF is hier inmiddels ook te groot voor geworden naar mijn mening. Maarja...dat moet iedereen zelf weten natuurlijk!

gemm heeft trouwens ook veel in reggaebands gespeeld... :confused: ;)

Laatst gewijzigd:
ach, om even alles samen te vatten in een meer simpele optie.
koop een stopwatch, nee nog beter: twee stopwatches!!
een rode en een groene.

men gebruike de rode om de totale (en na wat rekenwerk de verspilde) tijd te meten (gewoon aan zetten vanaf start sf-bezoek, en uitzetten vanaf einde sf-bezoek)
daarnaast gebruike men de groene stopwatch om de nuttige tijd vast te leggen. (aanzetten bij een *hee! dit is interessant*-reactie, en uitzetten als het fijne gevoel weer verdwijnt, niet vergeten! maar goed het ging om het bewustzijn he)

aan het einde van de dag (of andere tijdseenheid, boeie) deel je de tijd op de groene stopwatch door de tijd vermeld op de rode stopwatch .. .en ziedaar! uw nuttig rendement van een dagje synthforummen! eenvoudig uit te drukken in procenten door het getal te vermenigvuldigen met 100% :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back