Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Septic
Ik zou zeggen, pass eens een demo deze kant op...
PB aub.

Origineel geplaatst door sander
En er ziten toch ook nog wat professionele masteraars op dit board?
Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
En marc? Bambamstudio? Ik heb toevallig vandaag nog geinformeerd bij hem....... Ik denk dat hij ook wel weet waar die mee bezig is.... Gaat je 75 euro per uur kosten.... Ik heb verder nog nergens anders gekeken maar dit lijkt me een goede prijs.....
'Origineel geplaatst door Soundtrooper
Oef, 75 per uur, da's behoorlijk aan de prijs vind ik.
Of heeft ie z'n Spirits al vervangen door echte monitors ?
En de rest van z'n apparatuur..
En over die link van trash ; ik ben eens met een maat mee geweest naar londen om een d'n'b 12" te masteren op zulke PMC's (ze waren daar wall mounted)....ja daar kun je wel lekker laag of afmixen, ik voelde de baslijn gewoon vanf m'n borstkas via m'n buik nog verder naar onder wandelen....geweldig gevoel![]()
Weet helaas de naam van die mastering studio niet meer,weet nog wel dat het niet goedkoop was daar.

Origineel geplaatst door Soundtrooper
Verrek ja, the exchange, klopt !
En de prijs klopt volgens mij ook. Ik zat te denken aan 150 gulden (was in '99) maar dat leek me al erg goedkoop, dus het zal idd. wel 150 pond zijn geweest![]()
Ze doen er veel d'n'b ja ; die masteraar zei met zo'n vet brits accent, toen 'ie het DATje afspeelde "aye, drum'n'bass, I can do that stuff with my eyes&ears closed"