[Stemmen!] Favoriete Synthforum Track 2004

Hoeveel werk is dat nu eigenlijk geweest in tijd om het offtopic geneuzel er uit te tjoepen?

ben ik wel benieuwd naar.. :)

Origineel geplaatst door hermax
Als je niet eens de moeite doet om alle tracks te beluisteren
moeten wij ook geen moeite doen om jouw posts goed te lezen.

Volgens mij vond je het erg dat ik niet de moeite neem om jouw track te beluisteren, is het dat soms?

Origineel geplaatst door demian
Hoeveel werk is dat nu eigenlijk geweest in tijd om het offtopic geneuzel er uit te tjoepen?

ben ik wel benieuwd naar.. :)
Eigenlijk best lang, een minuut of 10.. En de kans op fouten is best groot..
Dus als je het niet erg vind, hoop ik dat er nu geen onzin meer tussen komt te staan..

6> Welke on topic dingen zijn verwijderd? Het is een hele lastige interface dus dat kan gebeuren... Ik corrigeer het als je het doorgeeft.

Laatst gewijzigd:
het is intussen toch de 'grote puinhoop-thread' geworden...

Origineel geplaatst door omiel
Volgens mij vond je het erg dat ik niet de moeite neem om jouw track te beluisteren, is het dat soms?

Neen dat is het niet, wijsneus. Echt, het allerminste van mijn zorgen.
Waar het om gaat is dat er regels zijn opgesteld voor deze (overigens totaal onbelangrijke) 'wedstrijd'.
1. Jij leest die niet (anders had je geweten dat jouw manier van stemmen niet geldig was).
2. Jij stemt dus fout.
3. Jij bent dan verontwaardigd als anderen jou daarop wijzen.
4. Jij gaat hen dan beledigen als zijnde onnozelaars (merk op dat ik mij totnogtoe steeds onthouden heb van insults)
5. En dat dus allemaal omdat JIJ de moeite niet doet om de regels te volgen.

En dan moeten WIJ jouw postings 'goed lezen'??

Wat er fout aan is?

-> Hoe kan ik stemmen?
Heel eenvoudig! Beluister de tracks in onderstaand overzicht. Gebruik hiervoor bij voorkeur een ATV-dag!
Bepaal je favorieten, en kies er 3 uit. Je favoriet krijgt drie punten, je nummer twee krijgt twéé punten, je nummer drie krijgt één punt

[edit]
HEEEE, Johnny!!!! jij vraagt mij wat er fout is, en in de tussentijd dat ik het bovenstaande opzoek heb je je bericht al weer verwijderd?
[/edit]

Origineel geplaatst door hermax
Wat er fout aan is?

[edit]
HEEEE, Johnny!!!! jij vraagt mij wat er fout is, en in de tussentijd dat ik het bovenstaande opzoek heb je je bericht al weer verwijderd?
[/edit]
Omdat ik eigenlijk niet wou happen, maar lees de post van omiel gewoon eens goed. Die geeft toch gewoon 3 nummers punten of niet?

Inderdaad Sjonnie, dat dacht ik dus ook.

Ik denk dat Hermax aan het weekend en een :mega: toe is.

Oh en als ik ergens een 8o) achter zet dan is het voorgaande dus niet echt serieus bedoeld. Goed lezen dus, dan kan een hoop gezeik besparen.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Omdat ik eigenlijk niet wou happen, maar lees de post van omiel gewoon eens goed. Die geeft toch gewoon 3 nummers punten of niet?

Het kan me verder weinig boeien, maar nogmaals...

Als je niet alle nummers luistert en er maar eentje (van je vriendje?) uitpikt en die de meeste punten geeft, dan vind ik dat niet erg sportief.

Origineel geplaatst door Nolet
Ik zou ook heel graag willen stemmen maar ik kan geen mp3 downloaden op mijn werk en thuis heb ik een 33k6 modem. Ik heb wat tracks gehoord maar ik vind het niet eerlijk om dan alleen op die te stemmen die ik gehoord heb. Ik stem dus niet...maar volg het wel....

Dan vind ik Nolet een stuk eerlijker. Ik heb trouwens de tracks ook nog niet beluisterd... geen tijd helaas. 8D

De mens wikt, de uiteindelijke puntenteller beschikt. :eureka:

Blijft dus een extra spannend spelelement: wie oh wie zal ditmaal de eer hebben de "officiele eindtelling" uit te voeren?

Oh ja, nog een verzoek in het kader van administratieve afhandeling:
Gaarne zorgen dat de steekpenningen uiterlijk morgen zijn bijgeschreven op mijn Zwitserse bankrekening...
Daddy needs a new pair of shoes!

Origineel geplaatst door OnAcid
Als je niet alle nummers luistert en er maar eentje (van je vriendje?) uitpikt en die de meeste punten geeft, dan vind ik dat niet erg sportief.

Het leek me juist wel sportief om diegene die nog geen punten hebben een duwtje in de rug te geven.

Ben ik niet met je eens. Als ik mee zou doen zou ik op zo'n manier geen 'medelijden-puntjes' willen krijgen. Ik denk dat ik me zelfs enigszins niet serieus genomen zou voelen.

Maar goed, laten we wel wezen, je bedoeling was niet verkeerd, dus waar hebben we het over. :biertje: voor iedereen!

Origineel geplaatst door Triphonius Z
:biertje: voor iedereen!
Beter nog.. Een frietpan voor iedereen!!!

hier

Laatst gewijzigd:
Geven ze die ook weg bij Happy Meals? Ik zag dat je bij El Grande Mac nu een laptop krijgt bij je Happy Meal!

(in ieder geval: ik zag een laptop op de placemat, dus dan trek ik mijn conclusies 8~ )

Origineel geplaatst door omiel
Inderdaad Sjonnie, dat dacht ik dus ook.

Ik denk dat Hermax aan het weekend en een :mega: toe is.

Oh en als ik ergens een 8o) achter zet dan is het voorgaande dus niet echt serieus bedoeld. Goed lezen dus, dan kan een hoop gezeik besparen.

Dat eerste dat klopt als een bus.
Het tweede had je wel eerder kunnen zeggen (of gewoon niet doen), want die opmerking over de armen van geest was wel degelijk waarom ik uit mijn vel van woede vloog. Men mag tegen mij vanalles zeggen, gaande van egoist over asociaal naar zot, maar niet dat ik achterlijk ben.

Last edited by a moderator:
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Eigenlijk best lang, een minuut of 10.. En de kans op fouten is best groot..
Dus als je het niet erg vind, hoop ik dat er nu geen onzin meer tussen komt te staan..

Niet erg vinden? Vind het juist heel goed :)

Was gewoon nieuwschierig, omdat jullie werk altijd achter de schermen plaatsvind en deze thread opschonen mij nog al wat werk leek.

Back