Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
. Net als in het echte leven.Origineel geplaatst door hermax
Als je niet eens de moeite doet om alle tracks te beluisteren
moeten wij ook geen moeite doen om jouw posts goed te lezen.
Eigenlijk best lang, een minuut of 10.. En de kans op fouten is best groot..Origineel geplaatst door demian
Hoeveel werk is dat nu eigenlijk geweest in tijd om het offtopic geneuzel er uit te tjoepen?
ben ik wel benieuwd naar..![]()
Origineel geplaatst door omiel
Volgens mij vond je het erg dat ik niet de moeite neem om jouw track te beluisteren, is het dat soms?
-> Hoe kan ik stemmen?
Heel eenvoudig! Beluister de tracks in onderstaand overzicht. Gebruik hiervoor bij voorkeur een ATV-dag!
Bepaal je favorieten, en kies er 3 uit. Je favoriet krijgt drie punten, je nummer twee krijgt twéé punten, je nummer drie krijgt één punt
Omdat ik eigenlijk niet wou happen, maar lees de post van omiel gewoon eens goed. Die geeft toch gewoon 3 nummers punten of niet?Origineel geplaatst door hermax
Wat er fout aan is?
[edit]
HEEEE, Johnny!!!! jij vraagt mij wat er fout is, en in de tussentijd dat ik het bovenstaande opzoek heb je je bericht al weer verwijderd?
[/edit]
toe is.
achter zet dan is het voorgaande dus niet echt serieus bedoeld. Goed lezen dus, dan kan een hoop gezeik besparen.Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Omdat ik eigenlijk niet wou happen, maar lees de post van omiel gewoon eens goed. Die geeft toch gewoon 3 nummers punten of niet?
Origineel geplaatst door Nolet
Ik zou ook heel graag willen stemmen maar ik kan geen mp3 downloaden op mijn werk en thuis heb ik een 33k6 modem. Ik heb wat tracks gehoord maar ik vind het niet eerlijk om dan alleen op die te stemmen die ik gehoord heb. Ik stem dus niet...maar volg het wel....

Origineel geplaatst door OnAcid
Als je niet alle nummers luistert en er maar eentje (van je vriendje?) uitpikt en die de meeste punten geeft, dan vind ik dat niet erg sportief.
voor iedereen!Origineel geplaatst door omiel
Inderdaad Sjonnie, dat dacht ik dus ook.
Ik denk dat Hermax aan het weekend en eentoe is.
Oh en als ik ergens eenachter zet dan is het voorgaande dus niet echt serieus bedoeld. Goed lezen dus, dan kan een hoop gezeik besparen.
Origineel geplaatst door sander
Als ik goed heb geteld kom ik op 8 punten.
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Eigenlijk best lang, een minuut of 10.. En de kans op fouten is best groot..
Dus als je het niet erg vind, hoop ik dat er nu geen onzin meer tussen komt te staan..