[Stemmen!] Favoriete Synthforum Track 2004

Naamloos van Tim doet ut niet.

Ik ga ze even allemaal goed in me opnemen en daarna stemmen.

Origineel geplaatst door bliepertronic
mijn link doet het ook niet meer
is dat nog te fixen ergens?

Zie:
-> Ik heb vragen of opmerkingen!
Stuur even een PB'tje naar de poster dezes, en u zult worden gehoord.
Als je kapotte links treft, of een ander probleem met een inzending: gaarne even melden.

Hanz pb-en met de juiste link dus.

Origineel geplaatst door shiftr
na mischien niet alles beluisterd te hebben bljift voor mij alleen de track van commodere 64 over
3 punten!

Zo krijgen we natuurlijk nooit de ECHTE populairste track als winnaar, want dat zou bvb net diegene kunnen geworden zijn die bij jou op plaats 2 of 3 kon staan...

punten of stemmen, wat maakt het uit...
en aardig wat acces denied jes ook weer
en allemaal wanadoogebruikers!! ha ha ha
stelletje krenten! :(
niet bepaalsd scheutig met bandbreedte

Jongens, die van mij kunnen jullie zovaak afspelen als je wilt zonder access denied. En dan uiteraard niet vergeten op mij te stemmen (3 punten bij voorkeur) 8)

Als iedereen nu even z'n eigen link controleert en dan ff replyed als de eventueel niet werkende link weer goed is, dan kunnen we die nummers alsnog luisteren. Ik ben er nu best al wat tegen gekomen en ben misschien op de helf van alle nummers. Of nog geeneens.

Kan niet iemand gewoon alle nummers in een rar file pleuren of zo? :eureka:
Dit schiet niet op...., ik wil toch een eerlijk oordeel geven door álle nummers te beluisteren.

Goed idee van die rar file want ik wil ook graag alles gehoord hebben, zal vast wel iemand een account hebben op een universiteit ofzo waar ze overkill aan bandbreedtes hebben ;)

Idd een goed idee van die RAR file, alleen wil ik er niet in zitten, downloaden van mijn site is OK, maar ik hoef niet in een RAR file die gewarezed wordt uiteindelijk. sowwy.. :)

Ik ben nog alles aan het luisteren, mijn votes volgen nog.

Origineel geplaatst door 6 trak
dat bijv. iemand die op positie 1 staat 3 punten krijgt of dat de 1 voor de naam 1 punt betekend...
kijk, das het verschil...

Wat mijn lijst betreft: pos1=3punten...

Origineel geplaatst door funkdecoder 3) Creatormusic - Commodore 64 (1 pts.)

Nostalgie ten top! Hier zou een album aan moeten worden besteed vol met dergelijke tracks. [/B]
tip: De 'monosynth Adventures' CD

De persoon die al deze tracks kritisch beluistert, heeft wel een prijs verdiend, m.i.
- alhoewel, het zijn gratis beluisterbare mp3s natuurlijk.

Origineel geplaatst door demian
Idd een goed idee van die RAR file, alleen wil ik er niet in zitten, downloaden van mijn site is OK, maar ik hoef niet in een RAR file die gewarezed wordt uiteindelijk. sowwy.. :)

Ik ben nog alles aan het luisteren, mijn votes volgen nog.

ehm, jou stream kan ook gewoon gewarezed worden hoor, no problem.... ;)

Origineel geplaatst door d.j.conflict
ehm, jou stream kan ook gewoon gewarezed worden hoor, no problem.... ;)

true, maar die kans is kleiner .. op zich mag het van mij ook wel, maar dan moet die rar file wel goede naamsvermeldingen bevatten en een leuk tekstje, leuke plaatjes er bij etc.. , en wil ik de header van de mp3 aanpassen.

Back