Hey menskes mijn probleem is terug van weggeweest! Het is lekker zonnig weer en dus zet ik de ganse dag mijn velux open waar al m'n muziekspullen staan. In de middag ga terug naar m'n hok om wat te surfen en wat merk ik dat de boel weer onder het zand zit! Het is heel erg vreemd maar toch echt. Het is heel erg fijn zand je zou bijna denken stof maar toch is het ruw maar heel erg fijn. Dit is echt slecht voor de toestellen die daar staan, vooral mijn menger al die troep vliegt zo mijn schuivers in
Ooit heb ik gehoord van Frank Deboosere dat het kan dat bij warm weer, het erg kan waaien in de woestijn waardoor er zand kan overwaaien vanuit de woestijn naar hier. (je kan dit ook merken aan je auto bv als die een uurtje op de oprit heeft gestaan en je vrijft met je hand over het dak merk je het direct.
Dit is dus echt klote
Ben ik de enige hier of zijn nog mensen die dit al hebben gehad?
Ik ben nog steeds op zoek naar de juiste oplossing
Ooit heb ik gehoord van Frank Deboosere dat het kan dat bij warm weer, het erg kan waaien in de woestijn waardoor er zand kan overwaaien vanuit de woestijn naar hier. (je kan dit ook merken aan je auto bv als die een uurtje op de oprit heeft gestaan en je vrijft met je hand over het dak merk je het direct.
Dit is dus echt klote
Ben ik de enige hier of zijn nog mensen die dit al hebben gehad?
Ik ben nog steeds op zoek naar de juiste oplossing

?