Uniek klote probleem!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Sony

Ingeburgerd
Hey menskes mijn probleem is terug van weggeweest! Het is lekker zonnig weer en dus zet ik de ganse dag mijn velux open waar al m'n muziekspullen staan. In de middag ga terug naar m'n hok om wat te surfen en wat merk ik dat de boel weer onder het zand zit! Het is heel erg vreemd maar toch echt. Het is heel erg fijn zand je zou bijna denken stof maar toch is het ruw maar heel erg fijn. Dit is echt slecht voor de toestellen die daar staan, vooral mijn menger al die troep vliegt zo mijn schuivers in;{
Ooit heb ik gehoord van Frank Deboosere dat het kan dat bij warm weer, het erg kan waaien in de woestijn waardoor er zand kan overwaaien vanuit de woestijn naar hier. (je kan dit ook merken aan je auto bv als die een uurtje op de oprit heeft gestaan en je vrijft met je hand over het dak merk je het direct.
Dit is dus echt klote:stupid
Ben ik de enige hier of zijn nog mensen die dit al hebben gehad?

Ik ben nog steeds op zoek naar de juiste oplossing:engel:

Re: Uniek klote probleem!

Origineel geplaatst door Sony

Ik ben nog steeds op zoek naar de juiste oplossing:engel:

De Sahara leegscheppen.

Nature sucks!

raam dichthouden? ;)

(probeert echte oplossing te vinden) een hor voor je raam?

Je woont niet toevallig naast een asbest vermalings installatie :bekdicht: ?
Maar zit er dan ook woestijn zand op je auto dan ?

Zit je niet tegen de Gentse industriezone aan? Hier in Kapellen hebben we regelmatig last dat er wel wat 'rotzooi' van de Antwerpse haven rondvliegt.

Wat je altijd kan doen is een dun laken voor je velux spannen. Zo kan er toch frisse lucht door en wordt de meeste rommel toch tegen gehouden. :eureka:

En anders ... tja ... velux gesloten houden :)

:doei:

OK, nog nooit van gehoord, ben dan ook niet zo'n doe hetzelfer. Dacht dat het weer zoiets was wat in Vlaanderen anders heet dan in Nederland.
Maar we hebben het hier dus over een kantelraam onder de merknaam Velux (zal dan wel een hele mooie zijn :D).

Anyway, 't lijkt me sterk als het steeds woestijnzand is wat je kamer binnenwaait.

Het gebeurt toch wel regelmatig hoor, er komt ook soms wel een serieuze hoop zand in de lucht terecht. Onderstaande foto toont de westkant van de Sahara...

Attachments

• gg.jpg
    gg.jpg
    58,1 KB · Bekeken: 77
Ja tuurlijk. Ik maak het hier in Utrecht misschien zo'n 8 keer per jaar mee, maar de wind moet wel goed staan enzo.
Maar uit de eerste post maak ik op dat het heel regelmatig raak is en ja als je in een havengebied zit kan er natuurlijk makkelijk een wolk graanstof (of erger) je kamer binnenwaaien.

wat boompjes planten daar en af en toe water geven

Iemand in zandvoort die er ook last van heeft??

Nou Sony, of je stopt met surfen of je doet je raam dicht.

Tja, zand erover, zou ik zeggen.8)

en voor een iets duurdere combinatie al eens aan ee airco gedacht :)
maar ik heb ook last van binnenwaaiend stof en vuiligheden.

Ik woon idd aan de industrie zone in Gent, daar kan natuurlijk ook het stof vandaan komen.
Ik ga eens iets proberen met die doek, dat moet wel lukken.
Een airco......:confused: Dit verbruikt zo veel stroom en dat kost ook nog aardig wat dus dit niet.

Maar goed ik probeer de doek eens bedankt voor de handige tips:D

De Sahara leegscheppen.
raam dichthouden? ;) ;)

Maar we hebben het hier dus over een kantelraam onder de merknaam Velux (zal dan wel een hele mooie zijn

Zijn niet zo heel onbekend hoor. Mijn nieuwe huis (in Utrecht ;) ) heeft er ook twee van Velux , en ze maken gewoon reclame op de NLse TV.

velux.jpg

Laatst gewijzigd:
Hay

Sony ben je er wel zeker van dat het zand is ?
we hebben hier een tijd een kapot filter gehad in het crematorium ,alles zat onder de as
ruik is goed aan dat spul , ruikt het naar zand of niet ?

greetz turtel:eureka:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back