Uniek klote probleem!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door turtel
Hay
Sony ben je er wel zeker van dat het zand is ?
we hebben hier een tijd een kapot filter gehad in het crematorium ,alles zat onder de as
ruik is goed aan dat spul , ruikt het naar zand of niet ?
greetz turtel:eureka:

gatverdamme, ruikt het naar zand of verkoolde lijken ?
D'r zit hier ook een crematorium in de buurt en ik moet er niet aan denken dat er elke dag een laagje lijk m'n kamer binnenwaait :r .

Velux: now i know. (Dus dat was het wat iedereen behalve ik wist :D )

Hay

we hebben hier een tijd een kapot filter gehad in het crematorium ,alles zat onder de as

Wat een gedachte....:confused: lijken die zich versprijden via de lucht en dan elke dag een beetje lijk opstofzuigen:r

Ik weet niet echt zand maar wat het anders moet zijn weet ik ook niet hoor. Misschien is het idd wel stof van een nabijgelegen fabriek.

Misschien moet ik maar eens een onderzoekje instellen :smeris:
Als hier ook iemand met een kappote filter werkt... heel erg gezond is het toch niet denk ik.:confused:

Greetz S.

gatverdamme........

gatverdamme........

Wat een gedachte.... lijken die zich versprijden via de lucht en dan elke dag een beetje lijk opstofzuigenWat een gedachte.... lijken die zich versprijden via de lucht en dan elke dag een beetje lijk opstofzuigen

Nou jah zeg...................Als het een poot is word ie wel voor de laatste keer lekker stevig gezogen!!8o) 8o)

No Offence....................:D

Maar serieus dat Sahara Zand verhaal is waar !!..............
En in Bergen NH ,hebben ze ook Duinen .als VL1 een harde scheet laat komt het ook zo bij je binnenwaaien die meuk!!8o)

Helpt anders een poster van Filip de Wilde nie?
Of hoe heet die rare gladjakker.
Hebbie iig geen last meer van buitelands zand (of vrienden die zand naar binnen sjauwen).

.

.

:dubbel: :mega: Ha!..................Ha!........................Geert Wilders....................

Hay

:eureka: Zand kan evengoed naar kattepis ruiken... of in dit geval naar dromedarispis :D

Ik 'bedek' mijn apparatuur in elk geval wel.
Die twee studio poesies van mij willen namelijk wel eens overal opspringen met hun natte pootjes, en ééntje geeft wel eens over; haarballen hè :(

Dus het keyboard gaat onder een stofhoes, de controlsurface gaat onder een zelfgemaakte 'kap'.
Deze kap is van dik (2 mm) karton, met daarom heen plakfolie uit de bouwmarkt, zodat deze spatwaterdicht is; je kunt er ook rustig een glas water over heen gooien; dan worden de kabeltjes een beetje nat, maar de connectoren niet; de kap is een tikkie oversized, en rust zwevend tov het apparaat.

Ik zal wel eens een keer een foto collage laten zien.

Laatst gewijzigd:
Locatie Zolder B, gisteren ook veel woestijnzand op
de wagens gehad, is normaal. Nu en dan gebeurt dat...

Groetjes,

Axel

Hier hebben ze anderhalf jaar geleden ofzo een fabriek gesloopt en daar een heleboel nieuwe huizen voor in de plaats gebouwd, zat ook de hele tijd alles onder het zand en stof... ik heb m'n raam maar gewoon dicht gehouden toen (en dat was maar goed ook, want alles werd echt vies).

gelukkig is dat nu allemaal opgelost :)

Een hor voor je raam lijkt me trouwens niet zinvol... houdt muggen wel tegen enzo, maar stof en zand ècht niet

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back