Sly Dog
Tweak, Sample, Loop.
Origineel geplaatst door fuse
Maar hoe zit dat nou met dat geld?
Gaan jullie er lekker van uit eten of zo?
Gezellig toch!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door fuse
Maar hoe zit dat nou met dat geld?
Gaan jullie er lekker van uit eten of zo?
Gezellig toch!

Origineel geplaatst door 6 trak
dat is nog redelijk origineel te noemen...
maar dingen tikken in de chat (vaak met voorbedachte rade) in de hoop dat ze ge-quote gaan worden in een thread?

Origineel geplaatst door Acidfever
Jij bent zeker ook zo'n 9/11 conspiracy figuur?![]()

Origineel geplaatst door Roel
volgens mij was deze thread ook even weg

Origineel geplaatst door Hanz
Waarom dan niet even 2x goed kijken voordat er met de vinger wordt gewezen? Jammer...

Origineel geplaatst door fjoesz
en laat ze vroeger ook verwijderen!!![]()

Ik heb je 't al eerder gevraagd, en vraag 't nu nog maar een keer: wat voor regels wil je dan horen? De regels zijn bij de meeste leden toch wel bekend volgens mij: geen warez, offtopic threads (politiek,sport, religie enz), sfeerverpestende onderwerpen, niet schelden/irriteren/afzeiken enzovoorts. Het is juist de interpretatie van dit soort regels die tot meningsverschillen kunnen leiden. En zoiets wordt per geval beoordeeld. Ik heb geen idee hoe je zoiets in een aantal regels zou kunnen omschrijven.Origineel geplaatst door fuse
daarom zijn spelregels ook handig om bij deze misverstanden beide kanten wat meer houvast te kunnen geven en weet je gewoon waar je aan toe brengt
posten en dan maar hopen dat het blijft staan is gewoon erg onpraktisch
Origineel geplaatst door ProtoHuman
Ik heb je 't al eerder gevraagd, en vraag 't nu nog maar een keer: wat voor regels wil je dan horen? De regels zijn bij de meeste leden toch wel bekend volgens mij: geen warez, offtopic threads (politiek,sport, religie enz), sfeerverpestende onderwerpen, niet schelden/irriteren/afzeiken enzovoorts. Het is juist de interpretatie van dit soort regels die tot meningsverschillen kunnen leiden. En zoiets wordt per geval beoordeeld. Ik heb geen idee hoe je zoiets in een aantal regels zou kunnen omschrijven.
Origineel geplaatst door RedHat
maar mss moet er iet meteen te heftih worden gereageerd (ik spreek ook over mezelf), en kan een gewone melding of vraag om uitleg beter opzenplaats zijn. maar zoals ik hoor is een 'waarom' hier een beetje uit den boze.
--it is what it is. i have the power, you don't, i click delete and you are gone... 'i'm a GOD here'--
zo voelt moderator X zich vast.
Origineel geplaatst door RedHat
mochten dat de 'enige' regels zijn dan was het gemakkelijk.
probleem ontstaat wanneer iets verdwijnt of stop wordt gezet als het *niet* zo duidelijk is...reden onbekend, het WTF??!! gevoel.
lijkt allemaal storm in glas water en dat is het ook. maarals je er mee geconfronteerd wordt en je krijgt geen uitleg is het normaal dat iemand verhaal wil halen. gebeurt het meermaals dan voel je je geviseerd.
je kan je ogen ervoor sluiten, doen of er niks is gebeurd... dan heb je er natuurlijk geen last van. politiek correct en alles rustig houden. het zijn maar details, kleine rimpelingen in een anders plat vlak... wel zo'n mentaliteit daar hou ik niet zo van. maar mss moet er iet meteen te heftih worden gereageerd (ik spreek ook over mezelf), en kan een gewone melding of vraag om uitleg beter opzenplaats zijn. maar zoals ik hoor is een 'waarom' hier een beetje uit den boze.
--it is what it is. i have the power, you don't, i click delete and you are gone... 'i'm a GOD here'--
zo voelt moderator X zich vast.