Origineel geplaatst door fuse
Maar het grootste probleem van de leiding lijkt dan toch pro-aktief denken te zijn. Te behoudend en bang voor teveel veranderingen.
Want persoonlijk zou ik het liefste het synthforum zien inkrimpen naar die ene groep van verstokte hardware liefhebbers die daar lekker over willen kletsen.
Schitterende tegenstelling. Overigens, jij hebt zelf webspees, en phpBB is nogal eens gauw geinstalleerd. Je hebt dan ook nog eens een modernere versie dan deze versie van vBulletin

. Goed, dan moet je bezoekers trekken en zelf misschien wat meer aan de bandbreedte rekening betalen, maar het lijkt me niet moeilijk even een sponsor te vinden. Misschien zou je zelfs wel een stichting... oh, wacht

.
Net zoals in het begin trouwens. Al die extra dingen die er later bij zijn gekomen zoals die marktplaats
Zeg nou niet dat je daar zelf niet ook voordeel van hebt gehad. De marktplaats is een van de bestlopende afdelingen van het forum, alleen is het zo dat het format eigenlijk niet echt geschikt is voor een forum. Aan de andere kant, als je gewoon voor je brood moet werken kun je niet zo gauw iets nieuws programmeren dat net zo lekker geïntegreerd is; de boardsoftware is niet zo makkelijk te doorgronden.
en die hangplek voor internetverslaafden is eigenlijk alleen maar ballast die ervoor zorgt dat de kosten van het gehele forum opdrijft vanwege die extra bandbreedte.
Dit is voor elk forum zo; als je geen hangplek hebt gaan mensen rellen. Wat mij betreft kom ik vrijwel nooit in algemene/offtopic discussie. Het is niet het eerste wat ik zie als ik op het forum browse en het staat niet in de lijst van actieve topics. Mooi toch?
Origineel geplaatst door fuse
Maar dan nog een vraagje. Als die bandbreedte geen probleem is waarom moet er uberhaupt nog die google troep op de FP? Waar gaan die centen dan naartoe?
Waarom wil jij dat zo ongelofelijk graag weten?
Ik ben ook moderator, en ik heb nooit de boeken hier gezien. Hoef ik ook niet, gaat mij niks aan, en ik ben blij dat ik me er niet om druk hoef te maken.
Origineel geplaatst door RedHat
uhu, en wat wil je daarmee zeggen?? what's your point...
Start een topic in de newsgroup comp.emacs en vraag waarom dat ze niet allemaal vi gebruiken. Da's jouw hard/soft-discussie in een notendop.
Origineel geplaatst door RedHat
volgens mij, Hanz, ga jij vaak je boekje te buiten. of nee, je maakt gewoon je eigen boekjes.
Precies. Op het forum heb je je eigen boekjes. Censuur! Dictatuur!
Allemaal nutteloze begrippen, want je zit op iemand z'n prive-ruimte te praten. Censuur wordt gedaan door de staat. Elk forum is van nature een dictatuur; goedaardig in het beste geval, een tyrannie in het slechtste. De wet wordt gemaakt door de eigenaar. Dat is inherent aan het idee achter een forum. Niet tevreden er mee? Start er zelf een, zo gedaan. Wedden dat je op je kop krijgt van mensen dat je het niet goed doet en dat er democratische beslissingen moeten worden genomen en oh jemig, dat jij als eigenaar het lef hebt om dingen te verwijderen is al helemaal een affront.
ik durf wedden dat je me zelf gewoon zou durven blokkeren ook al doe ik niks verkeerd.
Juist daarom zou je niet geblokkeerd worden. Waarom moeten we je je zin geven?