Moderaties en verdwijnen van berichten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Arv
Jongens, relax.. Probeer wat tijd te besteden buiten internet om.. Heb ik ook gedaan, post nu nog zelden en ik moet zeggen het bevalt me prima en je bloeddruk is stukken lager. Internet is zo vergankelijk als de nete, een discussie is 2 dagen later allang weer vergeten dus waar lullen we over.

R

Me too. :)

jongens, in plaats van mekaar in ellenlange berichten te lopen afmaken kun je beter wat muziek maken of even rustig wat gaan wandelen...

kijk, dit is een forum. een forum heeft moderators nodig, zeker een groot forum als dit. anders wordt alles binnen de kortste keren één grote soep.
hoe zorgen de mods ervoor dat het géén grote soep wordt? hier en daar verplaatsen ze een topic naar het subforum waar het thuishoort of verwijderen ze een bericht.
en het kan nu eenmaal gebeuren dat ze een bericht van jou verwijderen, maar daar zullen ze dan vast wel hun reden voor hebben. soms een duidelijke reden, soms een reden die niet-mods niet meteen zullen begrijpen (net zoals mensen die niet met elektronische muziek bezig zijn sommige dingen ook nooit zullen begrijpen. ik denk dat iedereen nu wel een voorbeeld kan bedenken, anders: zie dit topic).

in ieder geval, ik vind dat de mods hier prima modereren. je moet ook bedenken dat we hier met zoveel verschillende mensen zitten dat het gewoonweg onmogelijk is om elk individu tevreden te stellen. maar ik ben ervan overtuigd dat ze hun uiterste best doen om het forum zo gezellig mogelijk te houden, en in feite zou iedereen daaraan moeten meehelpen.

amen;)

Origineel geplaatst door quifster
tsja, ik was van plan niks te zeggen omdat je mijn mening over jouw posts op dit vlak wel kent. echter hier vlieg je wederom zo extreem uit de bocht dat ik van mezelf wel weer moet reageren.

Het lijkt me een kwalijke zaak om dit forum naar jouw wensen te hervormen, ook mensen die met software muziek maken zouden hier net zo hard recht moeten hebben op een plek om hun vragen te stellen of dingen die hun interesseren te lezen. Ook dingen als de marktplaats of chat voldoet simpelweg aan een behoefte. Dat jij daar geen interessen in hebt wil toch niet zeggen dat je een volledige groep daarvan moet afsnijden.

en tsja, je generaliseert een groep als internet verslaafden, ik denk dat je zelf op dat vlak eens in de spiegel moet kijken ;)

om je een klein beetje te helpen:
Fuse is lid vanaf juli 2001.
dat betekend dat je dus 63 maanden lid bent van dit forum (blijkbaar nog steeds hier omdat je het hier leuk vindt anders was je wel weggeweest naar een ander forum).
in die periode heb je 14278 posts gedaan.

nou daar gaan we dan :D

14278 posts / 63 maanden = 226 posts per maand

dus al 5 jaar lang typ je 226 (over het algemeen ellenlange) posts per maand in dit forum.
Dat kost je dus MEGAVEEL tijd (aangezien je dan ook al de threads moet volgen waarin je post). Ik denk dat het dan niet zo netjes is om te gaan roepen dat andere mensen internetverslaafd zijn. Dus kijk eens in de spiegel en probeer eens een week niet op synthforum te kijken. Ik vermoed dat dat moeilijker voor jezelf is, als dat je aan jezelf toegeeft.

LOL, volgens mij ben je dan internetverslaafd EN werkloos, anders heb je daar geen tijd voor!!! :D

Origineel geplaatst door Acidfever
Ik probeer er even achter te komen wat je hier nu mee wilt zeggen.....dat je geen gevoel voor humor hebt? Of dat je in de chat alleen synth related zaken wilt zien?
de manier waarop Fuse er eventueel achter zou kunnen (zijn ge)komen... wat ik er van vind doet ff niet terzake...

Origineel geplaatst door Acidfever
En als je je daar zo aan irriteert had je dat misschien kunnen aankaarten in de chat.....dat komt wat volwassener over dan achteraf lopen sneren in een thread.....
en dat moet dan wel weer in de chat? verbazend...

dus... ik post in een thread die gaat over een andere thread die weer gaat over de chat en over de chat ga ik niet...

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door 6 trak
de manier waarop Fuse er eventueel achter zou kunnen (zijn ge)komen... wat ik er van vind doet ff niet terzake...

idd. Het gaat dus erom dat wat er in de chat besproken telkens maar in een topic word gedumpt met quotes... Wat er in de chat word besproken lijkt me iets wat iedereen gewoon lekker zelf mag uitmaken maar om al die onzin (want ja dat is het) op het forum te gooien is nou net weer een beetje te veel van het goede.

[EDIT] In heel simpel nederlands gaat het dus om een TOPIC en niet de chat ansich...[/EDIT]

*bovenstaande enkel een korte toelichting op wat fuse bedoelt*

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Slipperman
idd. Het gaat dus erom dat wat er in de chat besproken telkens maar in een topic word gedumpt met quotes... Wat er in de chat word besproken lijkt me iets wat iedereen gewoon lekker zelf mag uitmaken maar om al die onzin (want ja dat is het) op het forum te gooien is nou net weer een beetje te veel van het goede.

[EDIT] In heel simpel nederlands gaat het dus om een TOPIC en niet de chat ansich...[/EDIT]

*bovenstaande enkel een korte toelichting op wat fuse bedoelt*
got the point, ik zeg al niks meer

Nee precies. Een topic met apparaten die toevallig dezelfde naam als een synth hebben is vele malen interessanter.:okdan:

ik leg alleen even simpel uit wat fuse bedoelt...

Ook ik weet wel dat je topics niet HOEFT te lezen al sje ze niet wilt lezen. Wat ik dus ook doe... (lees nog geen 1% tegenwoordig van de topics die worden aangemaakt)

Origineel geplaatst door mc_kwok
Nee precies. Een topic met apparaten die toevallig dezelfde naam als een synth hebben is vele malen interessanter.:okdan:

't begint nu een discussie over bijzaken te worden. Volgens mij zijn we allemaal wel zo'n beetje uitgeluld hierover ;)

Terug naar de orde van de dag!

We hebben nog een Q&A waar nog lang niet genoeg vragen in staan, een megamix die zeker gechecked moet worden, iemand die zijn powercore niet aan de praat kan krijgen en een leuk stukje zeldzame gear dus HOP! aan de slag! Posten krengen! ;)

-C-

Origineel geplaatst door C738
't begint nu een discussie over bijzaken te worden. Volgens mij zijn we allemaal wel zo'n beetje uitgeluld hierover ;)

Terug naar de orde van de dag!

We hebben nog een Q&A waar nog lang niet genoeg vragen in staan, een megamix die zeker gechecked moet worden, iemand die zijn powercore niet aan de praat kan krijgen en een leuk stukje zeldzame gear dus HOP! aan de slag! Posten krengen! ;)

-C-

Goed zo, C!! :biertje:

als de mods nou eens alle posts zouden verwijderen.. das toch allemaal onzin
en dan de tjet zo laten
dan filteren we ineens alle crap van SF :)

Bestaat er ook een synthforum chat dan???

:D

kortom:

moeten er regletjes komen wat wel en niet kan?
wil je geholpen worden met oversteken?
moet je geholpen worden met je reet afvegen?

hou eens op met miemelen.. laat de mods weghalen wat ze willen.

als er weer een zure pruim voor de 978247389457e keer met andere woorden komt vertellen dat zn schooltas vroeger altijd van zn bagagerek werd afgetrapt weet ik weer genoeg :)

dat geoldwhore altijd

Origineel geplaatst door mc_kwok
dat is nog redelijk origineel te noemen...
maar dingen tikken in de chat (vaak met voorbedachte rade) in de hoop dat ze ge-quote gaan worden in een thread?

nee, dan liever nog maar een handjevol gnaafjes her en der in threads... :erm:

ieder z'n ding, zeg ik altijd maar. :)

maar dingen tikken in de chat (vaak met voorbedachte rade) in de hoop dat ze ge-quote gaan worden in een thread?

wat? :confused:

Tap je de chat nog steeds af dan via de save optie dat je zo goed op de hoogte bent? Dat 'vaak met voorbedachte rade' is niets anders dan stemmingmakerij. :r [edit]ik snap nu ook waarom je de uitspraak van de dag thread overbodig vindt[/edit]

Anyways, dr wordt weer lekker op de man gespeeld en over het eigenlijke onderwerp van deze thread zijn we inmiddels allang uitgeluld. ;)

Maar slipper had een hele goede tip wat dat betreft:

Origineel geplaatst door Slipperman
Ook ik weet wel dat je topics niet HOEFT te lezen als je ze niet wilt lezen.

-C-

Laatst gewijzigd:
Maar hoe zit dat nou met dat geld?
Gaan jullie er lekker van uit eten of zo?
Gezellig toch!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back