Studio meubel

:okdan: Luxe hoor!
Maar inderdaad Het is wel een beetje rare hoek "denk ik" Behalve als je staat*D

Maar als ik zo handig was (of veel gereedschap had) had ik onder ook nog racks gemaakt
Heb je meteen dikke poten en kan je alles in 1 kleur lakken. wordt wel erg profi:P
Zie Bijlage (deze tafel kost btw 3200e:confused: )

Maar alle lof naar de bouwers:halleluja

Attachments

• 100002856l.jpg
    100002856l.jpg
    31,6 KB · Bekeken: 107
Denk dat die rare hoek reuze mee valt. Heb voor de grap even een 19" apparaat op z'n plek gehouden en ik denk dat ik prima kan werken zo hoor.

Ik vind zelf de 19" kasten op de grond geen goed idee, ben weleens in een studio geweest waar dat zo stond. Werkt echt kut als je iets moet instellen op een apparaat wat bijna op de grond staat. Beter kan je dan het blad waar de monitor enzo op komt te staan opbouwen uit 2 platen met daartussen ruimte voor 19" apparaten.

3200 euro is wel een hoop geld voor een meubel.

Fantastisch zo een meubel, alleen ben ik lang niet zo handig. Bestaan er ook winkels ofzoiets die het maken? En zal dan wel duur zijn ook zeker?
Ben binnenkort ook aan zo een meubeltje toe

Origineel geplaatst door Special K

Ik vind zelf de 19" kasten op de grond geen goed idee, ben weleens in een studio geweest waar dat zo stond. Werkt echt kut als je iets moet instellen op een apparaat wat bijna op de grond staat. Beter kan je dan het blad waar de monitor enzo op komt te staan opbouwen uit 2 platen met daartussen ruimte voor 19" apparaten.

Snap ik Maar je bent ff beschermt tegen een uitbreiding.. en het lijkt me stevig. Tuurlijk lijkt mij het ook niet handig die 19"zo laag bij de grond...

You get the point...

Het meubel wordt antreciet, beetje dezelfde kleur als m'n ghost.

Het valt eigenlijk best mee om te maken. Wij hebben gewoon 2 platen mdf gekocht en zijn zonder echt na te denken begonnen. FF het idee voor het bovenblad uitgetekend op 1 van de platen en zagen maar. De rest hebben we er gewoon bij verzonnen.

Achteraf had het wel wat professioneler gekunt. Liefst had ik een ijzeren frame eronder gehad, maar ach, het is best stevig en ziet er wel cool uit. Alles bij elkaar nog geen 200 euro gekost dus dat valt ook reuze mee. Kan altijd nog een 2.0 complileren. Maar daar zal ik dan wel eerst een goed ontwerp voor maken.

Als je dit laat maken, betaal je echt een vermogen. Waarschijnlijk ziet het er dan wel beter uit, maar ik houd die 3000 euro dan wel lekker in m'n zak. Voor dat geld kun je echt wel 1 meubeltje verzieken tijdens het bouwen.

Origineel geplaatst door dr.meccano
Snap ik Maar je bent ff beschermt tegen een uitbreiding.. en het lijkt me stevig. Tuurlijk lijkt mij het ook niet handig die 19"zo laag bij de grond...

You get the point...

Je kan natuurlijk onderin een laatje plaatsen en het minst gebruikte apparatuur daarboven zetten.

Antraciet is mooi, maar waar haal je de verf daar dan voor ?

Origineel geplaatst door dr.meccano
:
Zie Bijlage (deze tafel kost btw 3200e:confused: )

Maar alle lof naar de bouwers:halleluja

Maar voor die prijs krijg je natuurlijk wel alle apparatuur er bij..........toch. :)

Origineel geplaatst door ka2
Maar voor die prijs krijg je natuurlijk wel alle apparatuur er bij..........toch. :)

Denk dat je blij mag zijn als ze het voor dat geld thuis komen bezorgen...

De verf heeft m'n buurman geregeld, die is al jaren yacht schilder, dus dat zit wel snor.

Zo dan! netjes man. :okdan: wist helemaal niet dat je daar mee bezig was joh.

Hoeveel denk je dat je kwijt zou zijn als je dit had laten maken? toch geen 3000?

Kijk maar naar de bijlage van dr meccano. Dat meubel kost 3200 euro en is gewoon out of the box volgens mij, dus niks custom.

Nou, ik denk dat je voor die prijs er zeker wel eentje custom kan laten bouwen hoor. Met extra kastjes ook nog. Maar zelf bouwen is nog altijd het goedkoopst, en ook het leukst !

Denk ook wel dat het moet lukken om het te laten bouwen voor dat geld. Ik zou deze ook meteen verkopen als iemand er 3000 euro voor zou bieden... ;)

laat nog even het eindresultaat zien?! ;)

Zo het heb ff geduurd, maar het staat nu toch eindelijk weer allemaal op z'n plek. Zoals je kunt zien heb ik nog genoeg plek voor 19" apparatuur, dus ik heb een goed excuus om nieuwe spulletjes te kopen, want die lege vakken ziet er niet uit natuurlijk.

Fotos

Back