Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door fuse
Is allemaal wel leuk en aardig maar Ffnaar moet gewoon een zo groot mogelijk publiek trekken.
Anders gaan ze op den duur failliet.
Origineel geplaatst door trash
Er was eens...
De 2b
De kapel
De tunnel feesten,strijp,berenkuil,88-89
Le beat
De funky
De cantina
De effenaar
Af en toe het stroomhuisje.
Tja,wat ooit zo'n blioeiende stad was op dat gebied.
Lijkt steeds meer dood te bloeien.
Bedoel,wat heb je dan nog?
De rechter?..
1 keer per jaar koninginnedag,met aida,zodiak?
Daar hebben dan een hoop mensen voor staan te demonstreren een paar jaar geleden,dat gebouw,om die nieuwbouw door te laten gaan.
Wat een bagger.

Origineel geplaatst door koediman
het is geen doomdenken wat ik doe... ik ben gewoon realistisch... toevallig ken ik de situatie in tilburg een beetje en dat is mijns inziens echt helemaal niks meer. dat gedoe met de effenaar lijkt vanuit m'n luie stoel bekeken precies dezelfde kant op te gaan.
misschien ben ik idd wel een oude lul geworden maar het was vroeger gewoon 10 x leuker in die oude zalen in tilburg als dat het nu is in 013... voor de rest kom ik nog regelmatig op leuke plekken en kan daar nog ouderwets genieten van goede muziek... dus tja... dat is gelukkig niet veranderd.
wat is er trouwens mis met subsidie voor jeugdcultuur? door die sponsoring die ervoor in de plaats is gekomen is alles "geprofessionaliseerd" (lees geldbelust) geworden... is overal de sfeer er kompleet uit (zelfs in klassieke zalen als de melkweg... zo'n max is toch ook een aanfluiting) en wordt je op een leuk avondje uit doodgegooid met reclame van kutbedrijven als heineken en pepsi... jaja... rock'n'roll... NOT!
maar goed... ik hou erover op, anders moet ik ook nog over mojo enzo gaan beginnen.... echt... de kots staat me tot de lippen!![]()

Zelf denk ik dat het gedeeltelijk komt door het opdrogen van diverse subsidies. Die bleken denk ik toch heel belangrijk te zijn voor de underground scene. Plus het regeloerwoud waar je tegenwoordig bij het organiseren van een event ook mee te maken hebt. En illegale dingen niet meer kunnen omdat de wouten nog strengere kootzakken zijn geworden.

W'rom toch dat doomdenken? Zit, het gewoon niet in je kop dat 'vroeger was alles beter' gevoel en begin je een ouwe l*l te worden? Heeft het zin om een tent open te houden waarin alleen ouwe gasten zich OK voelen en het jonge volk niet welkom is?

Ja maar, ja maar......
Waarom dan niet met een paar man (m/v) de koppen bij elkaar steken en zorgen dat in de nieuwe effenaar je die zaal volkrijgt met een optreden van jullie zelf? Moet makkelijk kunnen toch?
Als je met een goed plan bij die mensen komt aanzetten zul je ze zeker enthousiast krijgen.
Wil zelfs nog wel graag meehelpen.
Want het is zo makkelijk gezegd van de zijlijn dat het allemaal zuigt enzo. Dan lijkt het zoveel op de 2 ouwe bejaarden van de Muppetshow.
Life is what you make of it.