Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Jongens.....ik heb er nou ook een (MD), heb ook een 808 gehad en vaak een 909 gebruikt.
De vergelijking houdt geen stand.
De 909 is een 909....met een uniek geluid...perfect voor bepaalde muziek.
De MachineDrum is een volwaardige drumsynth, met een unieke sound.........en een pallet aan geluiden wat zo uitgebreid is dat je er heel veel stijlen mee kan maken.
De MD kan een 909 of 808 nabootsen...........MAAR daar is die in principe niet voor gemaakt(drumstation en Jomox wel).
Maar als ik mocht kiezen tussen een 909 en een MD........hoef ik geen seconde te twijfelen.........MD MD MD en nog eens MD.

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Op het moment hebben ze er nog 12 op voorraad.......volgens mij is er nog geen vastgesteld limiet, maar het zullen er waarschijnlijk ook niet echt duizenden worden.

Origineel geplaatst door olafmol
nou ik denk dat in meer dan 1 kerk een TB303 naast een TR X0X drumcomputer z'n werk heeft gedaan als begeleiding van de organist![]()

Origineel geplaatst door Ken Waldek
En ik doe het voorlopig nog ff anders
Heb me net machine drum sample cd besteld via hun site, dus nu nog ergens een goeie sample cd van de 909,808 vinden kan er mij daar iemand mee helpen.
welke sample cd's moet ik aanschaffen ???
.kan je doen, maar ik ben absoluut zeker dat die samples niet in de verste verte benaderen wat een MD met zn sequencer, parameter locks, LFO's etc. kan voortbrengenOrigineel geplaatst door Ken Waldek
En ik doe het voorlopig nog ff anders
Heb me net machine drum sample cd besteld via hun site