Waarom is dit forum zo cool?

Waarom is dit forum zo cool?

• Veel nuttige informatie over synths en muziek

Stemmen: 10 18,5%
  • De leden zijn kettergek!

Stemmen: 4 7,4%
  • Ik heb geen sociaal leven, wat moet ik anders?

Stemmen: 9 16,7%
  • Het kost niks en je krijgt veel!

Stemmen: 3 5,6%
  • al het bovenstaande....

Stemmen: 25 46,3%
  • anders nl....

Stemmen: 1 1,9%
  • ik vind slap geouwehoer topics zo leuk...

Stemmen: 2 3,7%

• Totaal aantal stemmers
    54
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
dat zat ik nou ook laatst te denken!
ik vind het DSF echt te gek, iedereen is gewoon vriendelijk en helpt je meteen. bovendien gaan er geen 10 minuten voorbij zonder een nieuwe post, dus je hebt altijd wel wat te lezen.
maar de omgangsnormen en -waarden vind ik een van de zeldzaamste die ik ooit op het net gezien heb, in andere fora word je meteen helemaal de pleuris geflamed als je iets vraagt, wij hebben hier echt een goede sociale sfeer, daar ben ik echt trots op en dankbaar voor.
i luuuvvv it :)

al het bovenstaande ... maar ook omdat het eindelijk een nederlandstalig forum is voor muziekfreaks. en niet zo 1337 als fok! en niet zo geeky technisch als tweakers. gewoon .... gezellig :)

Origineel geplaatst door cyan_circle
.... in andere fora word je meteen helemaal de pleuris geflamed als je iets vraagt, wij hebben hier echt een goede sociale sfeer, daar ben ik echt trots op en dankbaar voor.
i luuuvvv it :)

We zijn dan ook geen "internet-style" forum. Je kent ze wel.. die Forums waar leden tegen elkaar opboksen om de coolste te zijn..

Hier zitten heel weinig mensen van "dat soort".. waardoor we het voor het overgrote deel netjes en leuk kunnen houden. Overigens zonder te vervallen in een "EO Jongerendag" sfeertje. Ik ben daar ook heel blij mee.. maar besef dat het alleen kan als iedereen eraan meewerkt.

Helaas is er ook wel eens wat onvrede.. en is niet iedereen even blij met de gang van zaken. Al hoort dat er natuurlijk ook gewoon bij..

Origineel geplaatst door CraZ

We zijn dan ook geen "internet-style" forum. Je kent ze wel.. die Forums waar leden tegen elkaar opboksen om de coolste te zijn..

Hier zitten heel weinig mensen van "dat soort".. waardoor we het voor het overgrote deel netjes en leuk kunnen houden. Overigens zonder te vervallen in een "EO Jongerendag" sfeertje. Ik ben daar ook heel blij mee.. maar besef dat het alleen kan als iedereen eraan meewerkt.

Helaas is er ook wel eens wat onvrede.. en is niet iedereen even blij met de gang van zaken. Al hoort dat er natuurlijk ook gewoon bij..

ik hoop alleen van harte dat dit vol te houden is. want DSF groeit nog steeds. en groei kan een negatieve werking hebben op sfeer en gedrag, weet ik uit ervaring van andere fora.

Yep, absoluut het coolste forum dat ik ken. Eigenlijk 1 van de interessantste en leukste plekken op het internet die ik ken...
Leuke sfeer, opbouwende kritiek. Ik vind trouwens dat mensen die veel met muziek bezig zijn sowieso op een prettige manier gek zijn, dus we hebben meteen al een streepje voor met dit forum.....

ben er nog maar pas en voel me al helemaal thuis!
erg goed en gezellig forum waar iedereen met een zelfde instelling ten opzichte van muziek en gerelateerde zaken z'n ei kwijt kan. of juist kan vinden. mooi hoor, zo'n modulair ei...

;)

Als er iets altijd wel goed gaat op dit forum, dan is het wel de sfeer.
Iedereen voelt zich hier gewoon thuis.

Mee eens!!..

Ook de moderators :halleluja doen hier erg goed hun werk.. en iedereen waarschuwt elkaar zodra er te ver gegaan word... :okdan:

En het hele forum gaat over synths... :confused: Nou meestal dan...;)

ja denk dat het belangrijkste is dat er flink veel kennis aanwezig is die ook gedeeld wordt, verder gaat iedereen normaal met elkaar om, wat denk ik ook deels te maken heeft met het feit dat toch best wel veel mensen elkaar ooit in real life hebben ontmoet of nog steeds ontmoeten..dan kan je je niet meer verschuilen achter een of andere digitale persoonlijkheid...

vond het wel typisch toen ik netjes op dat gathering of the tweakers forum een vraagje poste ik binnen welgeteld 30 minuten 6 replies had die ofwel nergens over gingen ofwel vertelden dat ik niet in 3 (relevante) fora tegelijk mocht posten (stond alleen nergens in de FAQ's) en dat de mod's waren ingelicht en binnen die 30 minuten zat er ook al een slotje op van een bijdehante mod die alleen een vage verwijzing postte naar een FAQ waar dus nix zinnigs instond...maw de eerste en de laatste keer...het verschil is duidelijk ;)

Het forum heeft alleen een heel erg groot nadeel....

<center><font size="8"><b>Het is fokking verslavend!!!!!</b></font></center>

<font size="1">Ik heb overgins een groter lettertype gebruikt om iets duidelijk te maken... <u>Niet</u> omdat ik homo ben...</font>

haha. Voor DSF kwam ik vaak op TGS (en af en toe Dancetech), maar daar wordt echt elke thread een va vs analoog thread en digitaal zuigt etc.

Hier is alles een stuk relaxter, minder vastgeroeste denkpatronen (analoog goed, digitaal slecht). Gewoon geweldig Mike :)

Origineel geplaatst door OnAcid
haha. Voor DSF kwam ik vaak op TGS (en af en toe Dancetech), maar daar wordt echt elke thread een va vs analoog thread en digitaal zuigt etc.

Hier is alles een stuk relaxter, minder vastgeroeste denkpatronen (analoog goed, digitaal slecht). Gewoon geweldig Mike :)
[Lekker schoppen mode]
Hier weet iedereen de uitkomst al van de discussie VA versus Analoog... Vandaar dat die discussies hier niet komen.. ;)
[/Lekker schoppen mode]

Toen ik hier voor het eerst kwam vondt ik het maar een raar forum met hele rare mensen...

Daar is nu eigenlijk niets aan veranderd :okdan:

Het forum is gewoon toppie! en de mensen hier zijn gewoon nog toppie'er! :p

kijk maar naar hoe actief iedereen alles leest en beantwoord... das gewoon zwaar goed bezig! :okdan:

Origineel geplaatst door speady
kijk maar naar hoe actief iedereen alles leest en beantwoord... das gewoon zwaar goed bezig! :okdan:

[whine mode on]
Hm ja, nou als iedereen nou is ook naar mijn nieuwe liedje luisterde.. *snik*
[whine mode off]

:D

Inderdaad, het is een cool forum omdat er (meestal) zinnige antwoorden worden gegeven.

Het is de ONLINE FAQ voor de (electronische) muzikant!!

Ben er ook nog maar net, maar humor is hier zeker aanwezig...

Alleen mijn telefoonrekening thuis wordt een beetje hoog denk ik...

Voor de rest, keep on rolling ! :)

Hen3

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back