DJ41
Lid sinds 1834
Waarom is dit forum zo cool?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door cyan_circle
.... in andere fora word je meteen helemaal de pleuris geflamed als je iets vraagt, wij hebben hier echt een goede sociale sfeer, daar ben ik echt trots op en dankbaar voor.
i luuuvvv it![]()
Origineel geplaatst door CraZ
We zijn dan ook geen "internet-style" forum. Je kent ze wel.. die Forums waar leden tegen elkaar opboksen om de coolste te zijn..
Hier zitten heel weinig mensen van "dat soort".. waardoor we het voor het overgrote deel netjes en leuk kunnen houden. Overigens zonder te vervallen in een "EO Jongerendag" sfeertje. Ik ben daar ook heel blij mee.. maar besef dat het alleen kan als iedereen eraan meewerkt.
Helaas is er ook wel eens wat onvrede.. en is niet iedereen even blij met de gang van zaken. Al hoort dat er natuurlijk ook gewoon bij..

[Lekker schoppen mode]Origineel geplaatst door OnAcid
haha. Voor DSF kwam ik vaak op TGS (en af en toe Dancetech), maar daar wordt echt elke thread een va vs analoog thread en digitaal zuigt etc.
Hier is alles een stuk relaxter, minder vastgeroeste denkpatronen (analoog goed, digitaal slecht). Gewoon geweldig Mike![]()

Origineel geplaatst door speady
kijk maar naar hoe actief iedereen alles leest en beantwoord... das gewoon zwaar goed bezig!![]()