Waarom is dit forum zo cool?

Waarom is dit forum zo cool?

• Veel nuttige informatie over synths en muziek

Stemmen: 10 18,5%
  • De leden zijn kettergek!

Stemmen: 4 7,4%
  • Ik heb geen sociaal leven, wat moet ik anders?

Stemmen: 9 16,7%
  • Het kost niks en je krijgt veel!

Stemmen: 3 5,6%
  • al het bovenstaande....

Stemmen: 25 46,3%
  • anders nl....

Stemmen: 1 1,9%
  • ik vind slap geouwehoer topics zo leuk...

Stemmen: 2 3,7%

• Totaal aantal stemmers
    54
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
weet je wat ik ook cool vind aan het synthforum?

bwhaaaaaaaaaaaaaaaa!

you know what i'm talkin' 'bout!

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Het forum heeft alleen een heel erg groot nadeel....
--beetje te groot--
<font size="1">Ik heb overgins een groter lettertype gebruikt om iets duidelijk te maken... <u>Niet</u> omdat ik homo ben...</font>
Dat blijft je dwarszitten denk... waarom gebruik je eigenlijk een kleiner lettertype onderin? ;)

Origineel geplaatst door Arveyman

[whine mode on]
Hm ja, nou als iedereen nou is ook naar mijn nieuwe liedje luisterde.. *snik*
[whine mode off]

:D

Inderdaad, het is een cool forum omdat er (meestal) zinnige antwoorden worden gegeven.

Het is de ONLINE FAQ voor de (electronische) muzikant!!

En voor Johnny de ONLINE FAG. ;)

Origineel geplaatst door cyan_circle
weet je wat ik ook cool vind aan het synthforum?

bwhaaaaaaaaaaaaaaaa!

you what i'm talkin' 'bout!

Goed is t ie he :) ik wist eigenlijk niet wat ik er moest neerzetten er staond avatar. Maar er was een bepaald iemand die had wel een akelige foto toen heb ik er Bwhaaaaaaaaaaaaaaaaaa van gemaakt ;)

Ja, waarom is DSF zo cool? Is het omdat

het er altijd gezellig is,
je je onmiddellijk thuis voelt
je eindelijk wordt begrepen met je synthverslaving
je raad kan vragen/geven
je vragen kan stellen/beantwoorden
je nieuwe vrienden/vriendinnen maakt
je nieuwe muziekstijlen leert kennen
je je technische bagage kan uitbreiden
je makkelijker een uniek toestelletje kan vinden/ruilen
je unieke muziekstukjes kan delen/beluisteren
...

Daarom dus en nog veel meer eigenlijk. Kortweg ... DSF I LUV U :luv: :halleluja :luv: :halleluja

Ik vind het ook prettig dat je als gast niet kunt posten. Dat scheelt een hoop onzin.

Daardoor is de leden/gasten verhouding op dit forum ook zo goed. 33 mensen online waarvan 2 gasten of zo. Erg trouwe leden! Bedankt daarvoor!

Dit forum is gewoon de Fonz! EEEEy!

k'vind 't gewoon gezellig hier... =)
en ik heb nu eindelijk is een keer vrienden :L
maar zonder gekheid... hier hangt gewoon een lekker ontspannen sfeertje, je hoeft niet bang te zijn om bijv. een vraag te stellen als .. wat gebeurt er als ik aan de cutoff knop draai op mijn synthesizer?

Origineel geplaatst door oozi
mooi hoor, zo'n modulair ei...

;)
hmm... een ei met stekkers en een hoop gaten ?? 8>

Eindelijk een forum waar je de Nederlandse taal kunt gebruiken wat het stellen van vragen in sommige gevallen makkelijker kan maken.

Eindelijk een forum waar je niet gelijk met de grond gelijk gemaakt wordt als je voor iets als de Elektron DM zou gaan ipv een TR909.

Hmm, en wie zei ook alweer wat over het tweakers.net forum? Zo'n slotje heb ik ook al eens gehad van een bijdehand (jaja, die heeft geen handjes, lolbroek :[> ) met links waar je geen Kaa Uu Thee aan hebt. Het wordt dan helemaal irritant als er daarna eenzelfde vraag gesteld wordt door de moderator zelf maar dan over een ander merk... Gek dat hij zichzelf geen slotje gaf :duivels:

Als je het slappe geouwehoer eruit filtert dan hou je best wel een aardig forumpje over, ja :duivels:

R.

Origineel geplaatst door funxiun
Als je het slappe geouwehoer eruit filtert dan hou je best wel een aardig forumpje over, ja :duivels:

R.

funxium maak je niet zo druk ;). Neem die fora niet serieus de rest wel k.

hehe, ik ook niet, dankzij dit forum.... grmbl :P

Ik had het er pas nog met Bamse over, de griezelig hoge mate van deskundigheid over welke synth dan ook. Verzin maar een vraag over de meest exotische synth c.q. probleem en de kans is groot dat je binnen een uurtje 10 antwoorden hebt. Fantastisch toch? En dan ook nog eens in het Nederlands. Wat wil je nog meer?

Eric

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back