Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

|
Bericht door een moderator:
|
|
|

Maar natuurlijk respecteer ik jullie beleid, althans het grootste gedeelte: wat ik niet ervan respecteer is obstructie van rechtvaardigheid -- in deze context de bewuste blokkade van de oprichting van een legitieme boycot. De existentie van klachten, slechte behandelingen en service, enzovoorts, is nog steeds en dat na zo'n lange tijd en het is nóg niet beter geworden en het is feit dat Feedback min of meer monopolistisch is: wat moet men dan? Deze onterechte kwellingen accepteren? Nee, natuurlijk niet: we doen iets eraan.
Hun bellen heeft weinig zin want een aardig praatje (dat niet eens oprecht hoeft te zijn) maakt verder weinig goed. Het zijn hun amateurisme, gebrek aan kwaliteit, enzovoorts, die iemand dwingen om nóg meer moeite te doen, tijd te nemen, geld te verspillen, etc., dan eigenlijk nodig moest zijn in de eerste plaats. En de volgende keer is het toch weer raak bij een aanschaf waarna je WEER één of ander goedmaak-praatje krijgt of een slechte behandeling, waar je WEER onnodig tijd verliest, en ga zo maar door, om niet eens de onnodige frustraties te noemen(!) die de zaken alleen maar verergeren.
Nee, wie maar dan ook wie -- die ook maar enige mentale gezondheid, eer, en een gevoel van oprechte rechtvaardigheid bezit -- zou zoiets accepteren? Ik niet in ieder geval.
Maar goed, vergeet die boycot maar. Ik zal voortaan m'n spullen bij Thomann of iets dergelijks aanschaffen: zij schijnen te weten hoe het hoort. Ik raad jullie allemaal aan om hetzelfde te doen.
wie -- die ook maar enige mentale gezondheid, eer, en een gevoel van oprechte rechtvaardigheid bezit -- zou zoiets accepteren?
Nee feedback is voor het welbekende dozenschuiven een prima plek om te zijn. Maar voor professioneel advies of ondersteuning kun je beter elders zoeken. Als dat hun bewuste doelstelling is dan is dat prima. Alleen jammer dat ze daar niet even alle klanten van op de hoogte brengen.
Ik zal voortaan m'n spullen bij Thomann of iets dergelijks aanschaffen: zij schijnen te weten hoe het hoort. Ik raad jullie allemaal aan om hetzelfde te doen.
Pardon? Ik neem aan dat jij ook op het internet rondkijkt en dan zie je dat Feedback echt geen monopolie heeft. Er zijn genoeg andere winkels en internet shops waar ze synths verkopen. Ik zie echt niet waarom jij dit als een 'feit' ziet?...en het is feit dat Feedback min of meer monopolistisch is...

Haha
het personeel van de studio afdeling is prima bij eidhoven. ik kom er zoo af en toe en wordt altijd goed geholpen. ze kennen me onderhand wel haha (positief) ( ze zullen volgens mij soms wel us denken een jongen van 15 jaar die krk's kan kopen van 950 euro's)