Hoe ben jij aan je Nickname gekomen?

Ik vond het drankje absynth altijd wel interessant, en synths, dus combineerde dat.........ik wist niet vantevoren dat er een Vst was die al zo heet, en ik heb eigenlijk nooit meer mijn naam verandert hier.

Mijn andere nick is "Wipeout System", daar kwam ik op toen ik op het toilet zat op de basis, we hebben hier namelijk een toiletrollen systeem dat heet"industrial wiping system", daar hebbik "industrial wipeout system" van gemaakt, maar dat was me te lang, dus ist Wipeout System geworden.....

8)

Origineel geplaatst door Absynth
Ik vond het drankje absynth altijd wel interessant, en synths, dus combineerde dat.........ik wist niet vantevoren dat er een Vst was die al zo heet, en ik heb eigenlijk nooit meer mijn naam verandert hier.

8)

Jammer dat het drankje eigenlijk 'Absinthe' heet, maar een kniesoor die daar op let! ;)

Ik probeer altijd eerst mijn eigen naam als nick, want daar zijn ze voor bedoeld, toch! Soms ook sander, mijn veelgebruikte roepnaam! Maar met de sanders op dit forum moet je niet spotten, dus laat ik het zo...

...volgens mij had ik dit ook al eerder in deze topic gezegd, bwaaaaaa... :gaap:

Ik keek eens in m'n paspoort en dacht: "Verrek, heet ik zo?"

Ik ga echt m'n tijd niet verdoen met het verzinnen van een naampje.
En het is me te anoniem...

Wout

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Ik keek eens in m'n paspoort en dacht: "Verrek, heet ik zo?"

Ik ga echt m'n tijd niet verdoen met het verzinnen van een naampje.
En het is me te anoniem...

Wout

Zo is het :)

Mijn eerste eigen PCtje was een C64, compleet met "trackball" (meer een witte biljart bal in een schoenendoos) 8 punts dot-matrix printertje. 2 x 1541's (diskdrive). Ik was toen 10 jaar oud. Ik heb er op zitten gamen, maar ik heb er ook op leren programmeren. Vooral de basic programma's die geluid maakten, een liedje speelde over de SID chip, vond ik altijd prachtig (Ik denk dat ik toen het muziek virus heb gekregen)
Nu bestond zo'n programma uit 100'en regels code, was je eenmaal klaar met rammen op het toetsenbord (móést rammen op dat ding) dan kwam het grote moment.....komt er geluid uit? Hoor ik daar Bach???.....NEE:
c64.gif

Altijd weer die syntax error foutmelding... Tja, dan word je puber...gabber....ga je muziek maken...en ga je jezelf syntax (t)error noemen..... En ik heb nog steeds 4 C64's staan:okdan: Gebruik ze nog steeds, om op te spelen, of om te samplen!

toen ik begon te draaien (in 98 of zo) na mijn hardcoremuziekperiode draaide ik soms bij jamaicanen (bobohill int.) die ik kende. Zij hebben mij die naam gegeven naar een raggasong van lauryn hill & zaggu zar, waar lauryn ergens zegt" the dj let you trible on the waxx" en op de waxx bleef de plaat hangen in mijn set op een van hun feestjes in brussel, sindsdien ben ik dj (of selector in het jamaicaans) waxx.

waxx is ook een eerbetoon aan het vynil (waxx is vynil in caraibisch ea engels slang). Ik ben geen vinylfundamentalist maar vinyl heeft toch nog altijd mijn voorkeur op gelijk wel digitaal systeem om te draaien.

Mijn meest voorkomende nick is "Technikal", voor quake3arena. Inspiratiebron: Technics :D ik vond dat cool staan en ook gaaf klinken. Toen heb ik er maar iets moois van gemaakt. Verder wordt ik ook wel techje, techie of tech genoemd. Bij Enemy Territory heet ik Killiam, wat komt van mijn voornaam; William. Dus tijdens quake wordt ik tech genoemd en tijdens ET Killiam.

tja............

tja............

MindBleep................................hoe was het ook alweer......???

Aangezien ik van Synths hou ,en ik geluiden maakte in opdracht voor muziekanten.
En als ik niet op tijd klaar dreigde te komen ging ik brainstormen(Mind),en ging van 100%naar200% nadenken en tweaken en (Bleepen),net zolang ik klaar en op tijd was ......................en Voila!!

De naam Mind-Bleep was geboren!

Simpel maar effectief!

Bleep!.....Bleep!!!!!!!!.....................................:halleluja :halleluja :halleluja

Hoe komen jullie aan je nick-name die je gebruikt op het forum.

Hoe komen jullie aan je nick-name die je gebruikt op het forum.

Hallo allemaal,

Wat ik me al een tijdje afvraag is het volgende:
Ik zie zoveel leuke, grappige of rare namen die jullie gebruiken voorbij komen op het forum dat ik me ben gaan afvragen hoe je er aan bent gekomen.
Ik gebruik de naam Mike Philco.
Philco is een Amerikaans Radiomerk opgestart in de jaren 20.
Enneh, Mike klinkt gewoon lekker makkelijk. 8)
Mike Philco dus,....

Greetz,

Mike

Naast computers en prutsen met allerlei hinderlijk lawaai makend MIDI spul heb ik ook nog een heel groot aquarium met vissen. Dit doe ik ook al jaren.

Heel veel vissoorten waar ik persoonlijk interesse in heb zijn zogenaamde "cichlides".

Alle diersoorten hebben een latijnse naam, bestaande uit twee delen: genusnaam en soortnaam. Veel genusnamen van veel cichlidesoorten eindigen op 'chromis'. Julidochromis, pelvicachromis, anomolochromis. Er is zelfs een zeevis die "chromis chromis" heet.

Die X heb ik er achter gezet om het spannender te maken!

Overigens heb ik dat gedaan voordat Mac OS X uitkwam :D

Ik heet Ruben, dus zette ik er maar -es achter. Rubenes!

Ik vond de Vl1 van Yamaha en die van Casio zo verschillend, dat ik mij deze nick uit pure schizofreniteit heb aangenomen :)

Vroegah had je een punkband die Septic Death heette. En ik was toen punker...;)
Maar ook.... Sept is 7 in het frans. ik heb frans bloed. IC betekent chip.
Dus Sept -IC, de 7e chip, lekker esotherisch.

Vroegâh tekende ik vaak strips en shit. Ik was zelf de Extremist, omdat t altijd extreem bij mij gaat, gewild of niet. Zelden eens normaal of soepel. Tijdens t kijken van the Excorcist wilde ik die namen samenvoegen. En met een beetje kutten kreeg je dit. Caps is omdat ik niet de kleinste ben, de =jes staat voor eigen terrein. Soort hek zeg maar om me heen. Niet of slecht toegankelijk. Wat je weer hoort in mn muziek. :)

Back